Gezocht: Hammer vlakvandiktebank A3-41

EwSa

Actieve deelnemer
13 jan 2019
114
11
Ik ben opzoek naar deze machine, het liefste met een silent power spiraalmes. Mocht deze bij iemand vrij komen dan hoor ik het graag.

Hartelijke groet,


Sander
 

AHK

Actieve deelnemer
17 aug 2017
610
61
Flakkee
Ik overweeg wel m’n 26 met silent power te verkopen. Scheelt wel wat centimeters
 

Pierewaai

Actieve deelnemer
23 feb 2019
232
58
Ik ben opzoek naar deze machine, het liefste met een silent power spiraalmes. Mocht deze bij iemand vrij komen dan hoor ik het graag.

Hartelijke groet,


Sander
De winter aanbieding bij Felder? Behoorlijke korting die er op zit nu.
 

EwSa

Actieve deelnemer
13 jan 2019
114
11
De winter aanbieding bij Felder? Behoorlijke korting die er op zit nu.
Heb een offerte opgevraagd maar de korting valt tegen. Was 300 euro op het totale bruto bedrag (had incl. silent power, verlengtafel, wielen met hefarm en digitale hoogtemeter in alu wiel).
 
Laatst bewerkt:

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.448
395
Dordrecht
Heb een offerte opgevraagd maar de korting valt tegen. Was 300 euro op het totale bruto bedrag (had incl. silent power, verlengtafel, wielen met hefarm en digitale hoogtemeter in alu wiel).
Ik denk dat de marges op Hammer wat beperkter zijn dan op de hogere segment machines. Of de fabrieksactie is al verlopen, ik moest volgens mij zelf voor 6 januari de knoop doorhakken om max. voordeel te hebben.
 

largowinch

Nieuw lid
5 feb 2024
3
1
Merelbeke
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.