Gezocht. Hammer Vlakvandiktebank A3 31

jorisvh

Post veel
Ben daar ook lang naar op zoek geweest. Kwam er als snel achter dat ze in BE en NL quasi nooit te koop komen en binnen 1 dag weg zijn als de prijs ok is.
In DE gemakkelijker te vinden.
Vaak vraagprijzen die het m.i., zeker als zelfstandige met BTW-aftrek mogelijkheden, interessanter maken om nieuw te kopen.

Heb even de links die ik van toen nog had nagekeken en deze
lijkt mij op 1u rijden voor u te staan.
Maar 2.980€ lijkt te veel voor een machine die in basis uitvoering 2.776€ excl. kost in België.
 
  • Leuk
Waarderingen: Luuk2001

LvdE

Actieve deelnemer
23 sep 2020
168
143
Bunde
Suc6 met zoeken, of wachten tot er een voorbij komt voor de hoofdprijs. Heb ik ook lang gedaan en uiteindelijk toch nieuw besteld.. nog veel langer gewacht 7 maanden. In de tussentijd alles blijven afzoeken en in de gaten houden of er dan echt niets langs kwam. Antwoord was duidelijk nee. Of een machine uit 2010 voor bijna 3000.
Ik zou je hoop niet wien bederven, maar beter bestel je een nieuwe en kan het aftellen beginnen.

Suc6 er mee!
Mvg,
Luuk
 
  • Leuk
Waarderingen: Luuk2001

Luuk2001

Nieuw lid
1 sep 2021
3
0
Belfeld
Ben daar ook lang naar op zoek geweest. Kwam er als snel achter dat ze in BE en NL quasi nooit te koop komen en binnen 1 dag weg zijn als de prijs ok is.
In DE gemakkelijker te vinden.
Vaak vraagprijzen die het m.i., zeker als zelfstandige met BTW-aftrek mogelijkheden, interessanter maken om nieuw te kopen.

Heb even de links die ik van toen nog had nagekeken en deze
lijkt mij op 1u rijden voor u te staan.
Maar 2.980€ lijkt te veel voor een machine die in basis uitvoering 2.776€ excl. kost in België.



Super ja dat vindt ik persoonlijk erg veel geld voor zo'n machine dan ben ik toch aan het twijfelen of het geen jet mag zijn.
Qua kwaliteit natuurlijk veem minder maar daar is de prijs ook naar
 

Luuk2001

Nieuw lid
1 sep 2021
3
0
Belfeld
Suc6 met zoeken, of wachten tot er een voorbij komt voor de hoofdprijs. Heb ik ook lang gedaan en uiteindelijk toch nieuw besteld.. nog veel langer gewacht 7 maanden. In de tussentijd alles blijven afzoeken en in de gaten houden of er dan echt niets langs kwam. Antwoord was duidelijk nee. Of een machine uit 2010 voor bijna 3000.
Ik zou je hoop niet wien bederven, maar beter bestel je een nieuwe en kan het aftellen beginnen.

Suc6 er mee!
Mvg,
Luuk


Waar heb je deze toen nieuw gekocht merk dat ze nieuw ook moeilijk te krijgen zijn
 

LvdE

Actieve deelnemer
23 sep 2020
168
143
Bunde
Heb hem gewoon bij felder Nederland besteld. Voor mij was het een rib uit m'n lijf. Maar echt geen spijt van. Toevallig vanavond nog even gebruikt. Zo fijn om met recht glas hout te werken.
 

Luuk2001@

Nieuw lid
10 okt 2021
18
12
Belfeld
Heb hem gewoon bij felder Nederland besteld. Voor mij was het een rib uit m'n lijf. Maar echt geen spijt van. Toevallig vanavond nog even gebruikt. Zo fijn om met recht glas hout te werken.
Ja voor mij is het gewoon hobbymatig en vorige week is mijn niewe zaagtafel al binnengekomen dus moet ik als 19 jarige nog even doorsparen.
 

klusrob

Post veel
27 jun 2011
1.767
983
Omgeving Eindhoven
Super ja dat vindt ik persoonlijk erg veel geld voor zo'n machine dan ben ik toch aan het twijfelen of het geen jet mag zijn.
Toen ik mijn A3-31 kocht, heb ik eerst naar de vergelijkbare machine van Jet gekeken omdat ik toen ook dacht dat de Hammer veel duurder zou zijn. Toen toch doorgereden naar Barneveld om toch eens naar de Hammer te kijken. Daar veel vriendelijker ontvangen dan bij VDH in Utrecht en de Hammer bleek maar een paar 100 euro duurder te zijn, waardoor voor mij toen de keuze duidelijk was en ik voor de extra kwaliteit etc van de A3-31 heb gekozen.
 
  • Leuk
Waarderingen: The Boktor en Luuk2001@

LvdE

Actieve deelnemer
23 sep 2020
168
143
Bunde
Ik zag hem al staan en dacht, welk gelukkig forum lid zal hiermee helemaal blij gaan worden! Nu weeten we het antwoord dus. En ook een zeer scherpe deal! Veel plezier er mee
 
  • Leuk
Waarderingen: Luuk2001@

wmdebruin

Actieve deelnemer
11 mei 2020
25
9
Ik lees al een tijdje mee over vlak- vandiktebanken. Zag de Hammer A3 hier redelijk vaak genoemd worden maar 2e hands zijn ze erg schaars, dus deze week toch maar besloten om een nieuwe aan te schaffen.
De A3-31 (met Silent Power spiraalschaafas) wordt als het goed is begin 2022 geleverd.
Nu eerst zorgen dat de werkplaats op orde komt .....
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.