Gezocht Forka 200 kantenlijmer

Eltimm

Actieve deelnemer
17 mrt 2019
77
10
Vriend van me heeft zo'n giga-apparaat gekocht, daardoor komt mijn Lange B48 vrij. Heb je daar mogelijk interesse in? Is niet mobiel, maar daar is de prijs ook niet naar...
Als je interesse hebt kan ik foto's sturen.

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
9.832
2.826
Klein-Brabant, Vlaanderen
Ik ben opzoek naar een Forka 200 kantenlijmer in goede staat.
Wegoma, Virutex mag eventueel ook.
uit jouw (historische) berichten maak ik op dat je een gedreven hobbyist ben
het lijkt mij dat een kantenlijmer voor jou te hoog gegrepen is
ik denk dat je met voorgelijmde kantenband of kontaktlijm + kantenband je weg kunt vinden
gewoon een kantenfreesje er bij, en je bent er
in een redelijk ver verleden ben ik op bezoek geweest bij een houthandel rond halle, die afkant
je gaat hier veel geld én tijd in stoppen door het zelf te willen doen
en ja, je mist het plezier om zelf af te kanten
voor alles bestaat een kantelpunt
succes !

Kurtez

Nieuw lid
16 nov 2022
16
0
Pepingen
uit jouw (historische) berichten maak ik op dat je een gedreven hobbyist ben
het lijkt mij dat een kantenlijmer voor jou te hoog gegrepen is
ik denk dat je met voorgelijmde kantenband of kontaktlijm + kantenband je weg kunt vinden
gewoon een kantenfreesje er bij, en je bent er
in een redelijk ver verleden ben ik op bezoek geweest bij een houthandel rond halle, die afkant
je gaat hier veel geld én tijd in stoppen door het zelf te willen doen
en ja, je mist het plezier om zelf af te kanten
voor alles bestaat een kantelpunt
succes !
Dank voor je advies.

Ik ben geen fan van voorgelijmde bandjes, naar mijn gevoel is de kwaliteit ondermaats. Dan werk ik liever met Tix-contactlijm, al kost dat natuurlijk meer tijd.

Dat een draagbare kantenlijmer zoals de Forka te hoog gegrepen zou zijn omdat mijn bijdrage aan het forum beperkt is, vind ik wat kort door de bocht. In alle eerlijkheid heb ik nu eenmaal andere prioriteiten en verplichtingen, waardoor ik ’s avonds niet vaak achter de laptop of smartphone zit.

Ik ben inderdaad een gedreven hobbyist. Ik maak af en toe inbouwkasten en keukens, zowel voor mezelf als voor familie en vrienden. Mijn bijdrage aan het forum is vrij beperkt: door tijdsgebrek ben ik meer een passieve lezer dan een actieve poster. Misschien een parasiet, maar ik vind het forum een schat aan informatie waar ik graag gebruik van maak als ik iets moet opzoeken.

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
9.832
2.826
Klein-Brabant, Vlaanderen
Dat een draagbare kantenlijmer zoals de Forka te hoog gegrepen zou zijn omdat mijn bijdrage aan het forum beperkt is, vind ik wat kort door de bocht
ik schreef dat ik op basis van jouw berichten - niet bijdragen (*) - inschatte dat je een gedreven hobbyist bent
reden waarom een kantenlijmer mij te hoog gegrepen lijkt
alles in verhouding
maar als je je oog op een forka of virutex laten vallen hebt, waarom niet

(*) mocht het zo overkomen dat ik jouw bijdragen als te beperkt beschouw, en zelfs als para... , dan was en is dat niet mijn bedoeling

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.