gezocht: fineer of dunne plankjes 1 a 2mm

Reinier68

Actieve deelnemer
16 mrt 2016
138
10
Sinds kort aan het oefenen met een lasergraveermachine. Ik maak kleine dingen zoals sleutelhangers en herdenkingstekens die ik kosteloos weggeef. Ik zoek dun hout om mee te werken en te experimenteren. Ik hou Marktplaats al een tijdje in de gaten, maar kom daar heel weinig tegen. Wel fineer van 0.5mm maar dat is net te dun. Dunne multiplex lindehout heb ik, maar ik wil graag dun echt hout gaan gebruiken. Hout mag best defecten hebben of zaagresten zijn gezien ik kleine voorwerpen maak.

Wie heeft een tip of adres voor mij?

Omgeving : Reeuwijk / Gouda. Maar versturen of ergens ophalen kan ook.

Alvast dank.
Reinier

Laatst bewerkt:

Reinier68

Actieve deelnemer
16 mrt 2016
138
10
Laagjes verlijmen kan idd ook. Had ik zelf ook wel kunnen bedenken:oops:.

Heb recent een doos met stukken fineer gekocht, dus ik heb wel eea liggen. Even mijn persje zien terug te vorderen van vrouwlief.

2 en 3mm berken en lindehout (triplex) heb ik liggen, maar dat is minder fraai dan "vol" hout.

Ik hou MP gewoon in de gaten, hopelijk heeft iemand nog eens een overschot aan parketplankjes of zoiets.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.