GEZOCHT Festool PU Lijm + Spoelmiddel blokken tbv Conturo

Ziefjejunior

Nieuw lid
5 sep 2018
6
0
NL Gelderland, Groenlo
Goedemorgen,

Om een badmeubeltje af te werken ben ik nog op zoek naar Festool PU lijm + Spoelmiddel blokken voor de Conturo kantenlijmer. Helaas zijn de levertijden echt ongekend en heeft niemand iets op voorraad.

Is er misschien iemand die dit heeft liggen of niet meer gebruikt? Het zou mij erg helpen als ik dit kon overnemen.

Bedankt alvast allemaal.

Vriendelijke groet,
Wessel
 
Laatst bewerkt:

Ziefjejunior

Nieuw lid
5 sep 2018
6
0
NL Gelderland, Groenlo
je wekt mijn technische nieuwsgierigheid
wat is dit precies ?
en waarom zou dit van festool moeten zijn ?
Hallo!
Nou, naar mijn weten heeft alleen Festool de ronde lijmblokken voor in de Conturo. Maar hej, als een ander merk bestaat hoor ik het heel graag!

Hier een link met het materiaal. Ronde lijmblokken voor in de Festool Conturo kantenlijmer. De link is alleen de naturel kleur lijm. Officieel hoort er ook spoelmiddel bij. Dit zit naar mijn weten in een zelfde verpakking en zijn rood van kleur om het verschil goed te kunnen zien tijdens het spoelen van de machine.

 

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.143
1.952
Klein-Brabant, Vlaanderen
naar mijn weten heeft alleen Festool de ronde lijmblokken voor in de Conturo.
had te snel gelezen
in je titel stond conturo, maar niet meer in de details
ja, die heb ik liggen
helaas weet ik niet in welke regio je woont, want staat niet in jouw profiel
niet dat we straks aan staan te schuiven om bij jou een pilsje te drinken
regio in het profiel maakt het makkelijker om te antwoorden op vragen waar woonplaats & afstanden meespelen
woodworking nl bestrijkt een gebied van 500 x 250 km
beperking: de capsules ga ik niet opsturen

1623757740888.png
 

Ziefjejunior

Nieuw lid
5 sep 2018
6
0
NL Gelderland, Groenlo
had te snel gelezen
in je titel stond conturo, maar niet meer in de details
ja, die heb ik liggen
helaas weet ik niet in welke regio je woont, want staat niet in jouw profiel
niet dat we straks aan staan te schuiven om bij jou een pilsje te drinken
regio in het profiel maakt het makkelijker om te antwoorden op vragen waar woonplaats & afstanden meespelen
woodworking nl bestrijkt een gebied van 500 x 250 km
beperking: de capsules ga ik niet opsturen

Bekijk bijlage 104387
Oh goed opgelet! Had het duidelijker op kunnen stellen inderdaad. Zal de gegevens in me account aanpassen.
Aan jouw regio te zien zit je wel heel ver van me af helaas. Ben zelf woonachtig in de Achterhoek.

Begrijp dat je de capsules niet wil opsturen. In iedergeval dank voor je reactie!

Groetjes,
Wessel
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.