gezocht: festool of 2000 e/1

brmveen

Nieuw lid
25 feb 2015
3
0
Beste leden,

Het zal iedereen wel eens een keer overkomen zijn. Je leent een stuk gereedschap uit en het gaat helaas stuk in handen van de ander. Opzich verzekeringswerk maar dat is lastig als het een festool of 2000 e/1 betreft. En ja dat is het oude model. Daar zijn nog onderdelen voor te krijgen maar als het onderdeel (in dit geval het motorhuis, dat metalen onderdeel waar alles aan vast zit) duurder wordt dan wat de machine ooit gekost heeft wordt het lastig.

Dus, heeft er iemand van jullie toevallig zijn festool ooit op een andere manier gesloopt als de mijne en heeft hij/zij deze nog ergens de werkbank zwerven. Met een beetje mazzel kan ik dan van 2 beroerde een goede maken want het is echt een fijne machine.

Alle hulp is welkom,

Mvg Bart.
 
Laatst bewerkt:

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.135
2.623
Misschien handig om gewoon te vermelden wat er bij jouw machine stuk is gegaan.
 

brmveen

Nieuw lid
25 feb 2015
3
0
Altijd bijzonder hoe dingen op marktplaats verschijnen nadat je er op een forum om vraagt. Hoe dan ook, deze lijkt het prima te doen en komt met een hele stapel practische extras die ik niet echt nodig heb. Ik heb de "voor onderdelen" variant nodig.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.