Gezocht elektra Beckum HC 260 vlak-vandiktebank

GerardusR

Actieve deelnemer
28 jan 2021
143
38
39
Terneuzen
Beste allemaal,

Ik ben op zoek naar een vlakvandiktebank elektra Beckum HC 260.

Is er iemand in de buurt van Zeeland die er één heeft en er afscheid van wil nemen? Op marktplaats zijn ze of aan de andere kant van het land of gemaakt van goud. De betaalbare zijn binnen de 24u verkocht.

Uitzicht is niet zo belangrijk, als hij maar compleet is en goed werkt.

Budget van maximaal €500
Voorkeur voor 220V

Groetjes Geert
 
Laatst bewerkt:

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.104
2.613
Zet er bij, wat jij onder betaalbaar verstaat. Dat schept gelijk duidelijkheid.
 

GerardusR

Actieve deelnemer
28 jan 2021
143
38
39
Terneuzen
@Chevy66👍 Startpost aangepast. Ik denk dat maximaal €500 een nette prijs is. Of ben ik dan onrealistisch?
 
Laatst bewerkt:

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.104
2.613
Soms heb je geluk en loop je tegen een koopje aan. Een mede forum lid haalde er op weg naar zijn vriendin een voor 100 euro op. Moet het een elektra beckum zijn, of mag het ook een dewalt zijn of een scheppach?
 

GerardusR

Actieve deelnemer
28 jan 2021
143
38
39
Terneuzen
De voorkeur is elektra Beckum, als ik de draad doorlees waarin verschillende vvd besproken worden, blijkt dit wel de beste optie te zijn. Scheppach heeft als ik het zo lees wel wat nadelen en kity ea zijn boven budget.
 

mink

Actieve deelnemer
6 jul 2021
396
173
Groene Hart
Voor een kity vvd is 350 euro helemaal geen vreemde prijs, zelf 375 betaald in december. Deze heeft wel een goede onderhoudsbeurt nodig, wat ik wil oppakken als er ruimte komt in de schuur...
 

GerardusR

Actieve deelnemer
28 jan 2021
143
38
39
Terneuzen
Geen verbinding met de verkoper:
Emco (ik dacht oostenrijkse kwaliteit)
regio Rotterdam
Dag Mink,

Ik had deze inderdaad al in mijn favorieten gezet. Maar ik kan niet veel terug vinden van dit model. Is dit een goede prijs en goede machine? Aandachtspunten?
 

mink

Actieve deelnemer
6 jul 2021
396
173
Groene Hart
Geen idee, ik kom dit merk regelmatig tegen samen met Inca, kity, flottjet als DE/FR/CH/OS kwaliteit uit de vorige eeuw. Van emco meestal de emcostar, een combinatiemachine. Maar zelf geen ervaring.
 

Yozu

Actieve deelnemer
12 jul 2020
117
67
Spijkenisse
Mart uit Rhoon is een betrouwbare verkoper. Daar heb ik ook al 2x een VVD vandaan gehaald in het verleden. Hij verkoop ze geregeld. Is dit niet jouw model zou ik heb lig opslaan als favo verkoper, wellicht heeft hij snel wel iets wat jouw bevalt.
 

GerardusR

Actieve deelnemer
28 jan 2021
143
38
39
Terneuzen
Beste allemaal, bedank voor het meekijken.

@DitchDeurne Van de verkoper uit jou link heb ik een andere elektra Beckum HC 260 gekocht inclusief langgatboor. De blauwe versie met dichte onderkast. (de eerste metabo uitvoering onder de eb naam)

In september ophalen 😄 nu op vakantie en bedenken hoe we de directie dit gaan vertellen 😅
 
  • Haha
Waarderingen: DitchDeurne

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.