gezocht: dikke planken tbv barretje keuken

Guus2

Actieve deelnemer
23 apr 2021
75
26
Velp
Ha die beste forummers!

Ik ben op zoek naar enkele dikke planken (mogen meerdere planken zijn) van ca. 4 a 5 cm om een koffiebarretje + inbouwkast van te maken. Ik denk dat ik in totaal aan 1 m2 genoeg heb voor het blad, maar kan wat meer ook prima gebruiken. Het mogen ook losse planken zijn. Bij voorkeur van een houtsoort die wat kan hebben. Heeft iemand toevallig nog wat liggen ter overname?

In de tussentijd houd ik de tweede hands tafels op marktplaats in de gaten.

Groeten,

Guus (Velp, gld)
 

Jeroen Oort

Nieuw lid
1 okt 2019
4
0
Hi Guus, ik heb nog een stapel gebruikte steigerplanken over. Geen schroefgaten. Even schuren en het is prima te gebruiken. 8 cm, 14 cm en 19 cm breed. 2m50 lang, dus dat lijkt me genoeg. Niet de 4 a 5 cm die jij vraagt. En het is natuurlijk beetje ruw hout. Dus weet niet of dit is wat je zoekt, maar zo ja, laat maar weten.

Mvg, Jeroen (Amsterdam)
 

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.694
99
Utrecht
Ik heb eventueel nog een ruwgezaagd stuk beuken (2-2,5m ongeveer 50cm breed en 4-5cm dik) beschikbaar.
Niet foutvrij, inmiddels redelijk krom, maar verzagen, schaven en verlijmen...?!
 
  • Leuk
Waarderingen: Guus2

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.