GEZOCHT: DeWalt DW50 of Elu EPT 1161 (Vlak-vandiktebank) (230v)

kansopgod

Nieuw lid
2 nov 2010
16
1
Beste mede-houtbewerkers,
Ik ben voor mijn werkplaats op zoek naar een technisch goede vlak-vandiktebank. Mijn voorkeur gaat uit naar een Elu EPT 1161 of een DeWalt DW50.
Vanwege het gebruik in een garage aan huis ben ik specifiek op zoek naar de uitvoering met een inductiemotor (230V).
De machine die ik zoek:
  • Heeft vlakke en onbeschadigde tafels.
  • Is technisch in orde (goede lagers en goed werkende aanvoerrollen).
  • Is compleet met de originele geleider (fence) en beschermkap.
  • Een onderstel en een extra set (HSS) messen zijn een grote pré.
Ik woon in Leeuwarden. Aanbod in de regio Friesland/Groningen/Drenthe heeft de voorkeur, maar voor een machine in uitstekende staat ben ik zeker bereid een grotere afstand af te leggen.
Mocht je een exemplaar hebben staan dat weg mag, dan zie ik je bericht en prijsindicatie graag tegemoet.

DitchDeurne

Actieve deelnemer
15 okt 2015
543
173
Deurne
Beste mede-houtbewerkers,
Ik ben voor mijn werkplaats op zoek naar een technisch goede vlak-vandiktebank. Mijn voorkeur gaat uit naar een Elu EPT 1161 of een DeWalt DW50.
Vanwege het gebruik in een garage aan huis ben ik specifiek op zoek naar de uitvoering met een inductiemotor (230V).
De machine die ik zoek:
  • Heeft vlakke en onbeschadigde tafels.
  • Is technisch in orde (goede lagers en goed werkende aanvoerrollen).
  • Is compleet met de originele geleider (fence) en beschermkap.
  • Een onderstel en een extra set (HSS) messen zijn een grote pré.
Ik woon in Leeuwarden. Aanbod in de regio Friesland/Groningen/Drenthe heeft de voorkeur, maar voor een machine in uitstekende staat ben ik zeker bereid een grotere afstand af te leggen.
Mocht je een exemplaar hebben staan dat weg mag, dan zie ik je bericht en prijsindicatie graag tegemoet.
Zie deze advertentie, omg. Zaanstreek voor €550
(geen banden met forumlid)

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.