gezocht defecte accuboor 12v

boertje125

Post veel
17 okt 2013
2.363
515
Heeft iemand toevallig nog een defecte accuboor leggen te verstoffen.
Ik zoek een redelijk betrouwbaar sterk 12v motortje om een bind en droogtafel voor hengel ogen mee te bouwen.

spreekt voor zich dat ik de verzendkosten betaal .

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
9.951
3.516
Ik heb volgens mij nog ergens een accu slijptol met een mechanisch defect liggen. De motor loopt en er zitten volgens mij zowel een accu als een lader bij. Ben alleen niet op de zaak, dus kan je zo niet vertellen hoeveel volt en welk merk. Wel iets goedkoops. Als je er niet zo'n haast mee hebt, kan ik van de week wel even kijken. Hij was volgens mij 12 v, maar ik weet dat niet zeker.

jelmer

Oud hout
10 jan 2009
2.728
1.234
Fryslân
Ik heb eventueel nog een oude dewalt schroefmachine liggen van (volgens mij) 12 volt. Ik kan morgen wel even voor je kijken en een foto maken. Werkt nog prima.

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
9.951
3.516
Ik heb hier ook nog een worx 12 volt machientje liggen. Maar je wil het liefst iets hebben met een reductie ervoor, neem ik aan.

boertje125

Post veel
17 okt 2013
2.363
515
Dacht zelf aan een machine met een defecte accu of zo.
het gaat in principe alleen om de motor.

Die gelijkstroom motortjes zouden als het goed is vrij simpel in snelheid te regelen moeten zijn.
met een schakeling er voor
Maar een stukje mechanische vertraging daar boven op zal inderdaad ook nodig zijn

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.