Gezocht: bedrijf(je) voor samenwerking verkoop geometrische vormen (hout)

ChantalvanL

Nieuw lid
9 mrt 2022
9
4
Alphen aan den Rijn
Goedemorgen,
Ik ben opzoek naar een bedrijf(je) die geometrische vormen uit kan laseren en zo'n (grote) machine heeft staan. Ik heb eigen ontwerpen gemaakt maar zoek nu nog iemand voor een leuke samenwerking die ze kan gaan uitlaseren voor mij, zodat ik ze kan verkopen op mijn site.
ben jij iemand of ken jij iemand die dit doet, laat mij het alsjeblieft weten.

dank je wel

ik hoor het graag.

met vriendelijke groet, Chantal
 
  • Grrr
Waarderingen: Jan van den Broek

ChantalvanL

Nieuw lid
9 mrt 2022
9
4
Alphen aan den Rijn
Welkom op het forum.

Wellicht heb je wat beeldmateriaal van wat je beoogt te laten maken en afmetingen?
Ik kan je iig niet verder helpen, maar deze vraag zou je geheid gekregen hebben.
Hey hey, dank je wel voor je bericht.
heb ik zeker beeldmateriaal, maar kan ik beter laten zien denk aan het bedrijf zelf, die ik nog steeds zoek. haha..
maar dank in ieder geval... mooie dag vandaag ook
 

vandikte

Post veel
3 jul 2013
1.763
459
Almere
Hey hey, dank je wel voor je bericht.
heb ik zeker beeldmateriaal, maar kan ik beter laten zien denk aan het bedrijf zelf, die ik nog steeds zoek. haha..
maar dank in ieder geval... mooie dag vandaag ook
Als je geholpen wil worden is wat meer informatie echt wel nodig, (grote) is nogal subjectief...succes met je zoektocht.
 
  • Leuk
Waarderingen: ChantalvanL

RubenM

Actieve deelnemer
2 jan 2020
62
57
Tja, ik heb wel een redelijk grote laser staan (160x100cm), maar zoals hierboven aangegeven kan niemand iets met deze informatie.

Zonder je ontwerp te delen heeft iemand om te bepalen of ze het kunnen tenminste informatie nodig over:
  • Type materiaal
  • Materiaal dikte
  • Afmeting van de vorm, de definitie van een grote machine verschilt namelijk nogal
  • Wordt materiaal aan de deur afgeleverd en opgehaald, moet iemand zelf materiaal regelen en transport verzorgen?
  • Locatie is wel handig ivm bovenstaande punt, ook voor teststukken is een locatie om de hoek prettiger
En handig om te weten:
  • Heeft het haast? (Dan haak ik sowieso al af :D )
  • Wat voor oplages gaat het om? Enkel vormen laseren of ook grote stukken graveren wat enorm veel tijd kost?
 
  • Leuk
Waarderingen: vandikte

ornament

Post veel
29 nov 2011
2.447
539
Goedemorgen,
Ik ben opzoek naar een bedrijf(je) die geometrische vormen uit kan laseren en zo'n (grote) machine heeft staan. Ik heb eigen ontwerpen gemaakt maar zoek nu nog iemand voor een leuke samenwerking die ze kan gaan uitlaseren voor mij, zodat ik ze kan verkopen op mijn site.
ben jij iemand of ken jij iemand die dit doet, laat mij het alsjeblieft weten.

dank je wel

ik hoor het graag.

met vriendelijke groet, Chantal

Welkom op dit forum , Chantal

We zouden ook graag naar je website kijken. Je mag die hier gerust posten.

groeten
Ornament
www.houtsnijden.eu
 
  • Geweldig
Waarderingen: ChantalvanL

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.375
832
70
Veldhoven
Hey hey, dank je wel voor je bericht.
heb ik zeker beeldmateriaal, maar kan ik beter laten zien denk aan het bedrijf zelf, die ik nog steeds zoek. haha..
maar dank in ieder geval... mooie dag vandaag ook
Is het zo geheim dan?????
Ik vind dit niet leuk, mijn nieuwsgierigheid was geprikkeld en nu komt er niks.
Verder sluit ik mij aan bij de andere opmerkingen.
 

matsuba

Actieve deelnemer
3 feb 2017
86
61
Nijmegen
Welkom en ik ben eigenlijk wel benieuwd naar die vormen en wat het gaat worden. Word het een soort muurkunst/schilderij net als die dingen van HK-living?
Je zegt dat je ze via een website gaat verkopen ik ben wel benieuwd naar die site.
 

Willempie

Post veel
22 jan 2012
1.027
368
Alphen aan den Rijn
Welkom plaatsgenoot , misschien kun je aangeven hoe groot het ongeveer is en welk materiaal .
Op mn werk kunnen we ook laseren maar niet zo groot en alleen dun hout .

Groeten Willem
 

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.538
254
Ik ben wel van mening dat we moeten respecteren dat TS "dingen" geheim wil houden vwb zaken die zij (nog) niet wil prijsgeven ivm haar ondernemersschap.
De keerzijde is idd dat hulp bieden wat lastiger wordt.
 

vandikte

Post veel
3 jul 2013
1.763
459
Almere
Ik ben wel van mening dat we moeten respecteren dat TS "dingen" geheim wil houden vwb zaken die zij (nog) niet wil prijsgeven ivm haar ondernemersschap.
De keerzijde is idd dat hulp bieden wat lastiger wordt.
Hm, maatvoering zou niet verklappen wat het is...
 

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.153
1.955
Klein-Brabant, Vlaanderen
Ik ben wel van mening dat we moeten respecteren dat TS "dingen" geheim wil houden vwb zaken die zij (nog) niet wil prijsgeven ivm haar ondernemersschap.
De keerzijde is idd dat hulp bieden wat lastiger wordt.
kan ik volledig in komen
je hoeft niet zomaar het resultaat van je zoektocht en creativiteit te grabbel te gooien
via pb naar bv @Willempie en @RubenM kan chantal verder aan haar project timmeren
 
  • Geweldig
Waarderingen: ChantalvanL

Ambidexterity

Actieve deelnemer
Is het zo geheim dan?????
Ik vind dit niet leuk, mijn nieuwsgierigheid was geprikkeld en nu komt er niks.
Verder sluit ik mij aan bij de andere opmerkingen.
Aangezien ik het zelfde probleem hebt met de prikkel en nieuwsgierigheid kan ik de TS (Chantal) wel begrijpen dat ze haar creatieve bedachte iets niet zomaar te grabbel gooit.
Maar met een formaat, dikte, welk soort materiaal, tsja, daar kan niemand zoveel mee om het idee te kopiëren lijkt mij.
Niet dat ik zozeer op een samenwerking zit te wachten, dit combineert de werkzaamheden niet wat wij doen.
Maar wij kunnen zijden max 300 x 600 mm en 5mm dik, met wat trucjes misschien iets dikker.
Wat ik bedoel te zeggen is dat dit formaat misschien al erg groot is voor jou project,

Wil je bijvoorbeeld 18mm multiplex plaat bijvoorbeeld, dan ga je al snel naar een grote freestafel.
Vanaf 22 maart ga ik weer even staan kwijlen bij zo'n machine op de Sign & Print expo in Gorinchem.
Maar ja, ik heb helaas niet even 1 ton op de plank liggen :unsure:
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan van den Broek

ChantalvanL

Nieuw lid
9 mrt 2022
9
4
Alphen aan den Rijn
Aangezien ik het zelfde probleem hebt met de prikkel en nieuwsgierigheid kan ik de TS (Chantal) wel begrijpen dat ze haar creatieve bedachte iets niet zomaar te grabbel gooit.
Maar met een formaat, dikte, welk soort materiaal, tsja, daar kan niemand zoveel mee om het idee te kopiëren lijkt mij.
Niet dat ik zozeer op een samenwerking zit te wachten, dit combineert de werkzaamheden niet wat wij doen.
Maar wij kunnen zijden max 300 x 600 mm en 5mm dik, met wat trucjes misschien iets dikker.
Wat ik bedoel te zeggen is dat dit formaat misschien al erg groot is voor jou project,

Wil je bijvoorbeeld 18mm multiplex plaat bijvoorbeeld, dan ga je al snel naar een grote freestafel.
Vanaf 22 maart ga ik weer even staan kwijlen bij zo'n machine op de Sign & Print expo in Gorinchem.
Maar ja, ik heb helaas niet even 1 ton op de plank liggen :unsure:

bedankt voor je bericht, die maten die jullie hebben is wel groot zat hoor maar zo te lezen zit je niet op een samenwerking te wachten ;-) het hout berkenhout, mdf rond 9 mm dikte..
Ja zulke machines zijn heel prijzig ja, haha...
 
  • Leuk
Waarderingen: Ambidexterity

ChantalvanL

Nieuw lid
9 mrt 2022
9
4
Alphen aan den Rijn
Tja, ik heb wel een redelijk grote laser staan (160x100cm), maar zoals hierboven aangegeven kan niemand iets met deze informatie.

Zonder je ontwerp te delen heeft iemand om te bepalen of ze het kunnen tenminste informatie nodig over:
  • Type materiaal
  • Materiaal dikte
  • Afmeting van de vorm, de definitie van een grote machine verschilt namelijk nogal
  • Wordt materiaal aan de deur afgeleverd en opgehaald, moet iemand zelf materiaal regelen en transport verzorgen?
  • Locatie is wel handig ivm bovenstaande punt, ook voor teststukken is een locatie om de hoek prettiger
En handig om te weten:
  • Heeft het haast? (Dan haak ik sowieso al af :D )
  • Wat voor oplages gaat het om? Enkel vormen laseren of ook grote stukken graveren wat enorm veel tijd kost?
Hey Ruben,

Ik heb misschien wat info niet neergezet maar geloof ook wel dat het terecht komt bij de juiste persoon, die dit al leest weet waar ik het over heb ;-)
jou machine is perfect zo te lezen

type materiaal: berkenhout of mdf (zwart)
materiaal dikte : 9mm
Maar max 90 cmx 70a80 ligt aan het ontwerp en wat de klant precies voor maat wilt.
Ja ik zag net op je site dat je wel helaas ver weg zit, ik alphen aan den rijn. Daar heb je wel een punt dat om de hoek wel fijner is, weet jij toevallig iemand hier in de buurt ?

wat voor haast praat jij over?

hoor je graag. ;-)
 

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.153
1.955
Klein-Brabant, Vlaanderen
Ja toch je hoef niet alles in 1 keer bloot te gooien, plus ik ben nieuw op deze site en niet zo'n ervaring nog met hier hoe het precies alles werkt.
de meesten hier zijn overmatig door hout gebeten
sommigen zijn er echt zot van
we helpen mekaar zo veel mogelijk als het kan
normaal dat je een ontwerp waar je lang aan gewerkt en op gekauwd hebt, niet zo maar met zo vele onbekenden gaat delen
en dan zitten we op het gebied van het kopieerrecht
de lijn tussen delen en leren, maar ook gekopieerd worden, en afschermen en trager vooruitgang maken, is dun, en ligt bij ieder elders
 
  • Geweldig
Waarderingen: ChantalvanL

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.