gezocht 2dehands houtdraaibank & een leermeester die mij wilt helpen draaien

Sjeff

Nieuw lid
23 okt 2025
4
0
Oud Gastel
Beste alle, ik ben opzoek naar een tweedehands houtdraaibank met evt toebehoren. ook om beter de techniek te beheersen ben ik op zoek naar iemand die mij dit wil bijleren. ik ben woonachtig in Brabant omgeving Roosendaal-Breda. ik zie de reacties en/of tips te gemoed.

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
9.650
2.766
Klein-Brabant, Vlaanderen
vooreerst . . . welkom als splinternieuw lid

verder . . .
'gezocht', de titel van jouw bericht, doet me aan aanplakbiljettenborden langs de weg denken waarop een foto van ontsnapte en gezochte misdadigers staat
je zou jouw zoektocht duidelijker en efficiënter kunnen maken door de titel aan te vullen
in de zin van '2dehands houtdraaibank gezocht & ook een lid dat mij wil helpen draaien'

1761242180930.png

wijk0983

Post veel
22 sep 2013
2.484
542
Etten-Leur
Beste alle, ik ben opzoek naar een tweedehands houtdraaibank met evt toebehoren. ook om beter de techniek te beheersen ben ik op zoek naar iemand die mij dit wil bijleren. ik ben woonachtig in Brabant omgeving Roosendaal-Breda. ik zie de reacties en/of tips te gemoed.
Kijk eens bij Jan’s Kelder in Essen (Be) of je daar les kunt volgen om te kunnen starten of Willyvanhoutte (Be). Verder het Ambachtshuis in Breda. Ik wil je met specifieke vragen wel helpen (in Etten-Leur) maar een privé cursus is een dure aangelegenheid. Met vr groet Hans van Wijk

wijk0983

Post veel
22 sep 2013
2.484
542
Etten-Leur

wijk0983

Post veel
22 sep 2013
2.484
542
Etten-Leur
Verder nog Ambachtshonk in Dordrecht, prima docent / omgeving.

Sjeff

Nieuw lid
23 okt 2025
4
0
Oud Gastel
Beste alle, bedankt voor jullie reacties tot nu toe. Uiteraard heb ik de info van radius en de Peter peers en diverse ambacht honks en opleidingen enz. Dit was ook niet de vraag toch.
Kom graag in contact naar iemand die graag de kennis en behendigheid met alle liefde voor de hobby wilt doorgeven.

Sjeff

Nieuw lid
23 okt 2025
4
0
Oud Gastel
Ik heb veel creatieve ideeën, denk hierbij aan ambacht in combinatie met moderne vrijheid. Maar ik wil graag eerst de beheersing omgaan met apparatuur en beitels beheersen

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
12.893
3.763
Gaanderen
Beste alle, bedankt voor jullie reacties tot nu toe. Uiteraard heb ik de info van radius en de Peter peers en diverse ambacht honks en opleidingen enz. Dit was ook niet de vraag toch.
Kom graag in contact naar iemand die graag de kennis en behendigheid met alle liefde voor de hobby wilt doorgeven.
Dan denk ik toch dat je die het makkelijkst vind bij de afdelingen. Succes met jouw zoektocht.

• Leuk
Waarderingen: Efvee

wijk0983

Post veel
22 sep 2013
2.484
542
Etten-Leur
Kom graag in contact naar iemand die graag de kennis en behendigheid met alle liefde voor
Het is mij niet duidelijk waarom dat reguliere aanbod niet goed genoeg is. Veel van ons hebben een goede herinnering aan die leraren, de basis training en de kennis en vaardigheden die we daar leerden. Daarbovenop hebben we veel tijd en energie besteed aan het uitbouwen daarvan. Regulaire groepslessen zijn plm 30 euro per uur en prive les gaat daar ver boven. Uit je vraag voor een tweede hands draaibank kun je afleiden dat budget het probleem is. Als je graag wilt dat iemand jou als vriendendienst het eea bij brengt over houtdraaien zou ik dat vermelden. Ik wil jou best een paar uur op weg helpen.

• Leuk
Waarderingen: Efvee en ZotVanHout

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.