Gewoon om van te dromen

Mosseltje

Actieve deelnemer
9 jun 2019
467
660
47
Breda
Ja, dat had ik door, superding is dat :) maar ik wilde maar zeggen, ik benijd je niet met 6 carbs omdat ik 2 al lastig vond. Mijn huidige is een supersaaie NC700X, maar dat is een klein beetje expres want het ding start en loopt altijd en is rete-eenvoudig met onderhoud. Die Transalp had echt veel meer aandacht nodig. Ook toen heb ik gekeken naar de haalbaarheid van een elektrische conversie maar die business case was er gewoon niet.
Transalp heb ik ook een aantal gereden. Ik vond het oerdegelijke motoren. Nooit problemen mee gehad.
Een NC700X is inderdaad niet heel spannend. Maar het is tenminste nog geen diversion, haha
Het meest knullige wat ik heb gereden was een KLR650. Maar ook niet kapot te krijgen en ik heb echt m’n best gedaan.

Mijn grootste liefde is mijn KTM. In 2007 nieuw gekocht en ik kan niet voorstellen dat ik die ooit inruil. Een levensgevaarlijk idioot ding maar onmogelijk om niet continu met een grote grijns te rijden. 😄
 

Triek77

Actieve deelnemer
26 jan 2024
93
40
Schouwen-Duiveland
Mooi die T-Ford, maar in die tijd reden er nog meer met paard en wagen.
Ik zou zeggen koop een Belgische knol en een platte wagen en je bent "periodiek correct" bezig en ook nog eens heel duurzaam :p


Nu kan ik als ervaringsdeskundige wel zeggen dat je financieel beter die T-Ford kan aanschaffen ipv een Belgische knol met wagen.
Met 3 jaar is alleen een Belgische knol al duurder dan de T-ford 😉😉
 

Bijlagen

  • 2c12fb76-0ad4-4bd2-a439-aa2dcca28340.jpeg
    2c12fb76-0ad4-4bd2-a439-aa2dcca28340.jpeg
    135,2 KB · Weergaven: 13

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.