Gewoon even stoom afblazen

woody

Actieve deelnemer
10 dec 2008
243
1
Oss
Ik had van een stagebedrijf eind augustus een 15 tal prachtige eikenstammen (inlands en amerikaans) cadeau gekregen als zijnde stage vergoeding, ze lagen nog in het bos en zouden later door een aannemer verplaatst worden naar de boskeet waar een mobielezagerij er bij kon om ze te verzagen.
2015-11-04 15.19.16.jpg
(zelf gezagen)

Gisteren was de dag eindelijk daar dat ze verzameld zouden worden en wat blijkt, waar er 7 stammen zouden moeten liggen ligt nu alleen nog maar zaagsel..
!@#!*&^%$#@#$%^!!! Hoe kan iemand het in zijn hoofdhalen om zulke prachtige stammen tot kachelhout te reduceren, of waarom zou je ze überhaupt weghalen :S

2015-11-04 15.45.46.jpg
een aantal van de stammen welke weg zijn

Nu maar opzoek gaan of ik nog aan een partij hout kan komen zodat ik mijn meubels strax alsnog allemaal kan maken.:(
 
P

Pel

Guest
Dat is zwaar klote Woody, heb je enig idee wie dat gedaan heeft, je kunt toch niet zomaar 7 eiken laten verdwijnen zonder dat niemand het gezien heeft? Ik weet wel dat hier in Limburg ook van die mannen rond rijden met een aanhanger achter de auto, die niets anders doen dan alles wat ze zien liggen aan hout ongevraagd opladen, het is immers gratis stoken.

Groet Pel.
 

woody

Actieve deelnemer
10 dec 2008
243
1
Oss
Ja geen flauw idee, ze lagen op een bosterrein waar alleen de bosploeg (3 man) en de uitbaters van de lokale (politie)hondensportvereniging sleutels van hebben. Daar verhaal halen heeft geen zin want iedereen houd elkaar de hand boven het hoofd. De 2 andere collega's van de bosploeg die ook een sleutel hebben waren de gene waarvan ik ze cadeau had gekregen.
 
P

Pel

Guest
Had je ze niet gemerkt met verf bijvoorbeeld, of er een bord bij geplaatst of iets dergelijks? Ik zou er toch achteraan gaan, niet geschoten in immers altijd mis, succes.

Groet Pel
 

Bijtel

Oud hout
31 jan 2012
3.117
242
Goeree-Overflakkee
Balen zeg. Dat is ook best wat geld waard. Aangifte doen?

Eigenlijk niet jouw probleem, het bedrijf had de stammen beloofd, dus moeten ze leveren.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.