Gevraagd: Bessey KREV Corpusklem

Musicus

Post veel
4 sep 2019
1.163
868
Ulvenhout
Een tijdje terug hebben veel mensen via Amazon de KREV corpusklemmen gekocht. Ik viste iedere keer achter het net, maar inmiddels kan ik deze klemmen goed gebruiken. Mochten er mensen zijn die meer hebben gekocht dan ze gebruiken en deze willen doorverkopen dan hoor ik dat graag!
 

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.255
304
Heelsum
ik ben ook wel in voor wat klemmen als iemand er vanaf wil zonder ze 2 x zo duur te maken als toen door t foute algoritme.
 

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.149
1.953
Klein-Brabant, Vlaanderen
Wat is voor jullie de meest gebruikte maat van klem?
is een moeilijke vraag
hangt af van wat je meest maakt
corpussen + lades zijn meestal tot 60 cm
zet je nog een houtje tussen corpus en klem, dan is een 60 cm te klein, dus een 80 nemen
lijm je tafelbladen van 90 cm, dan heb je een 100 nodig
maak je kleine werkstukken, dan heb je bij klemmen van 60 tot 100 cm meer klem dan werkstuk
ik denk dat bessey klemmen heeft waarbij je de bekken kan centreren, zodat een grote klem een klein werkstuk niet om doet vallen
 

Yozu

Actieve deelnemer
12 jul 2020
117
67
Spijkenisse
Ik heb 2 nagenoeg nieuwe KREV sets die in wil verkopen, het is een set van de 1000mm en 1500.
Zelf heb ik meer dan genoeg klemmen over en deze worden niet meer gebruikt (voor 1 tafel gebruikt).
De klemmen verkeren in uitstekende staat.

PM maar bij interesse
 

Peter de B.

Actieve deelnemer
8 jul 2017
294
119
Een tijdje terug hebben veel mensen via Amazon de KREV corpusklemmen gekocht.
Het waren niet de KREV uitvoeringen, maar de (normale) KRE uitvoeringen.

Zijn dit goede prijzen?
Het zijn niet de prijzen tijdens het foute algoritme, maar ik denk niet dat je ze ergens anders goedkoper zult vinden. (via een winkel)
 

Jan.

Actieve deelnemer
8 nov 2021
270
70
Oldenzaal
Een tijdje terug hebben veel mensen via Amazon de KREV corpusklemmen gekocht.
Het waren niet de KREV uitvoeringen, maar de (normale) KRE uitvoeringen.

Zijn dit goede prijzen?
Het zijn niet de prijzen tijdens het foute algoritme, maar ik denk niet dat je ze ergens anders goedkoper zult vinden. (via een winkel)
Jammer dat ik het gemist heb. Wel top dat we toch af en toe geluk hebben. 😉
Bedankt voor de opheldering Peter.
 

Jan.

Actieve deelnemer
8 nov 2021
270
70
Oldenzaal
Bedankt Jagerpower. Dit zijn de tips. 👍
Wel jammer dat o.a. dit bedrijf niet vooraan staat bij een search naar de beste prijs voor de KRE(V) 1000.
Dit zal uiteraard voor iedereen een ander resultaat geven, dus goed dat deze aanbiedingen gemeld worden. Zo komt Buitendijk bij een volgende search wel in de lijst voor. 😅
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.