gereedschapswagen

luc02

Nieuw lid
22 feb 2021
18
3
Beste forumleden
Kan iemand onder jullie mij vertellen of er een belangrijk verschil zit tussen de Multifunction Tool Cart van Benchworks en de Werzeugwagen mit Multifunctionstisch van Lets Bastel (Duitse You Tuber)
Groeten
Luc
 

ornament

Post veel
29 nov 2011
2.447
539
Misschien beter ook de linken naar aanbiedingen die goederen zetten, en naar het filmpje van die Youuber?
Dan moeten de hulpvaardige forumleden het niet zelf gaan opzoeken

groeten,
Ornament
 
  • Leuk
Waarderingen: ZotVanHout

luc02

Nieuw lid
22 feb 2021
18
3
Elektronisch ben ik eerder een leek, ik heb geen idee hoe ik een link moet invoegen. Ik weet dat Benchworks gestopt is als houtbewerker, maar als je de zoektermen Benchworks en MFTC ingeeft kom je nog op een (oude) website terecht. Ook met de term Lets Bastel kom je direct op de site.
Groeten
 

vandikte

Post veel
3 jul 2013
1.763
459
Almere
-update- Die linkjes werken alleen is niet duidelijk welke je bedoelde....nu wel....de benchworks is een multifunctionele werkbank en van bastel lijkt een kopie hiervan:(
3F4538C4-DC98-43F1-8993-40BE1017B377.jpeg

Zoek met Google op "benchworks mft Woodworking.nl" en je komt veel draadjes van forumleden tegen;)

AF992C93-ECA3-4FBE-A901-140E56BF07B0.jpeg
 
Laatst bewerkt:

luc02

Nieuw lid
22 feb 2021
18
3
Dit is niet wat ik bedoel; het gaat bij Lets Bastel om de Werkzeugwagen mit Multifunctionstisch, en die lijkt volgens mij toch wel heel sterk op het ontwerp van Benchworks.
Groeten
 

luc (-:

Actieve deelnemer
28 feb 2022
33
22
Enschede
wat ik zie is allen het grootste verschil de gereedschap wat je kan me nemen. in de ene zitten houten laden in waar je hand gereedschap in kan doen de andere zitten systainers in. verder is lijkten ze het zelfde. de afmetingen zijn waarschijnlijk anders. als je er een wilt makken moet je kijken wat voor gereedschap je er in wilt of welke werk tekeningen het goedkoopste zijn. 1647259744050.png
je kan ook de alle bij de lader er in doen lijkt mij ook wel handig
 

luc (-:

Actieve deelnemer
28 feb 2022
33
22
Enschede
het ontwerp is gebaseerd op de "Mobiele werkplaats MW 1000" van festool
als je geen zin het om te maken kan je deze kopen.
moet je wel wat geld voor overhebben;)
1647260273170.png
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.