Gereedschap voorzien van jouw naam/initialen

Wilco Flier

Post veel
28 apr 2008
1.777
447
Omgeving Kampen
www.wilcoflier.com
Ik heb een poosje terug voor mijn gereedschapmaak activiteiten een slagstempel aangeschaft. Ik heb daar best een poosje over getwijfeld, omdat die dingen nogal duur zijn. UIteindelijk toch overstag gegaan omdat ik nu af en toe ook gereedschap verkoop en daarom wel herkenbaar moeten zijn.

In de eerste instantie viel het resultaat me wat tegen, de afdruk die ik kreeg met een gewoon vuistje van 1,5 Kg was te ondiep om het vlakslijpwerk na het harden eruit te overleven. Dus uiteindelijk het maar eens geprobeerd met een beste klap met een 2,5 Kg voorhamer en dat had het gewenste effect. Hopelijk houdt de slagstempel dat ook een beetje vol ;-)

Maar het voordeel is wel een mooi logo op mijn gereedschappen!

Onderstaand een foto van 4 nieuwgemaakte paring beitels, die onderdeel zijn van mijn recente productie gereedschappen.

Slagstempel.jpg

UItvergroot.jpg
 

JanAnton

Actieve deelnemer
13 mrt 2013
238
6
Groningen
hoi Wilco,

erg mooi! ik ben al een tijd op zoek naar zo'n slagstempel en kan geen bedrijf vinden dat er eentje voor me kan maken. Waar heb jij dat laten doen? Wat kost zoiets ongeveer, als ik vragen mag?
groeten,
jan anton
 

Baan

Actieve deelnemer
31 aug 2012
55
0
Bodegraven
Beste Samponette,

Is dat stempel dan gemaakt van een gewone boutkop? (ik denk nog een stuk zeskant te herkennen...)

Groet,

Baan
 

ferdydesmet

Actieve deelnemer
18 dec 2014
355
80
Breda
Je kunt ook met een dremel je initialen er in "frezen", dat kun je op feitelijk ieder materiaal toepassen. De stempels zijn natuurlijk wel wat gaver :p
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.