Nee, het zijn gewoon twee Makita rails met verschillende breedtes, misschien de post nog eens teruglezen.Misschien post nog eens teruglezen.
Ging mij om 1,4 die heeft makita niet.
Nu word schuld van maatverschil bij makita rail gelegd terwijl vermoedelijk rail niet van hun is
Ik heb een aantal houders zoals dit geprint. Proper weg tegen de wand. Ik vind er niet zo snel een foto van terug.

Je duwt de rail eerst een beetje naar boven en laat ze dan zakken. Ik hang ze omgekeerd omdat de rubber splinterstrip anders ingeduwd wordt.@SuperBart63
je draait die om de plaat te plaatsen ?
zo ja, zit er draad op het uiteinde ?
Bekijk bijlage 165309
Ik denk dat ik je vraag nu beter begrijp. Aan de houders zitten geen bewegende delen. Je kan de rail bovenaan hoog genoeg duwen om voorbij de onderste haak te komen. Dan laat je zakken en het bovenste stuk komt laag genoeg om de rail vast te houden. Erg eenvoudig systeem. Er bestaan inderdaad versies met draaiende delen maar ik hield wel van de eenvoud van deze versie.@SuperBart63
je draait die om de plaat te plaatsen ?
zo ja, zit er draad op het uiteinde ?
Bekijk bijlage 165309
Ik denk dat ik je vraag nu beter begrijp. Aan de houders zitten geen bewegende delen. Je kan de rail bovenaan hoog genoeg duwen om voorbij de onderste haak te komen. Dan laat je zakken en het bovenste stuk komt laag genoeg om de rail vast te houden. Erg eenvoudig systeem. Er bestaan inderdaad versies met draaiende delen maar ik hield wel van de eenvoud van deze versie.