Ik heb een geleiderail van Bosch besteld. Passen daarop ook de klemmen van Festool? Ik zocht ernaar op Google maar vond niet een expliciet antwoord (had het natuurlijk op moeten zoeken voordat ik de Bosch bestelde
)
als je mij er deze avond aan herinnert, meet ik de maten van de festool-klemmenIk heb een geleiderail van Bosch besteld. Passen daarop ook de klemmen van Festool?
De G staat voor Gewerblich, zeg maar professioneel. De P bij de groene Bosch staat voor Privat.Volgens mij staat GKS voor GehrungsKreisSäge, oftewel een cirkelzaag met instelbare zaaghoek.
Chevy66, Wat versta je in geval van de Bosch rail onder de gewone klemmen? Er lijkt een woud van types te bestaan. En dat is snel beklemmend voor iemand met een hiaat in zijn kennis op het terrein van geleiderails.Wat is er beter aan de snelklemmen, dan aan de gewone klemmen? Ze nemen toch net zo veel ruimte in? Ik gebruik de gewone klemmen ook vaak om iets op zijn plaats te houden. Ik heb ze dan toch al bij me. Snelspanners hebben vaak te veel ruimte nodig om te spannen. Dan komt de hendel bijvoorbeeld tegen de schragen aan.