GEHACKED

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wilco Flier

Post veel
28 apr 2008
1.777
447
Omgeving Kampen
www.wilcoflier.com
Toch zit er wel wat in, het is niet echt professioneel. Alle respect voor de frustratie die de hack heeft opgeroepen maar een vloek bewust opschrijven op dit forum is niet nodig. Ik was dit hele verhaal ondertussen alweer vergeten maar herinner me dat het mij destijds ook ergerde.
 
  • Leuk
Waarderingen: piet Jansen
Toch zit er wel wat in, het is niet echt professioneel. Alle respect voor de frustratie die de hack heeft opgeroepen maar een vloek bewust opschrijven op dit forum is niet nodig. Ik was dit hele verhaal ondertussen alweer vergeten maar herinner me dat het mij destijds ook ergerde.
Ik geloof dat we in Nederland vrijheid van meningsuiting hebben en naar mijn mening valt dit er ook onder, eveneens die van Wilco. Maar wie is heiliger dan de paus!!! Wie zonder zonde is gooien de eerste steen!!!
Laten we het over onze hobby hebben en niet over wel of niet gepaste opmerkingen.

M.vr.gr. Jan
 
  • Leuk
Waarderingen: Joost Kok en Wilco Flier

nederhout

Actieve deelnemer
15 okt 2017
188
43
Als vloeken niet je ding is, dan moet je misschien niet op internet fora rondneuzen, of alleen op hele specifieke.

Je mag natuurlijk voor jezelf beslissen dat vloeken niet je ding is, en ook vloeken van anderen vermijden.
Maar ga alsjeblieft jouw woordvoorkeur niet opleggen aan anderen, tenzij diegene jou of anderen direct aanvalt.

En ik gelook dat dit een forum is voor mensen die pret willen hebben van een hobbie / vak.
Hoe professioneel moet je hier zijn?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.