Geekbuying vraag

matsuba

Actieve deelnemer
3 feb 2017
86
61
Nijmegen
Hoi
Wij willen een co2 laser kopen en zagen deze op Geekbuying te koop staan.
Heeft er iemand ervaring met deze club?
Er staat ook dat deze vanuit Europa word verstuurd ik neem aan dat er dan geen extra kosten (invoer etc) bij komen heb ik dit juist?

Mvg Sander
 

matsuba

Actieve deelnemer
3 feb 2017
86
61
Nijmegen
Sry laat maar ik had het eerst moeten googlen. Dat heb ik dus net gedaan en ik word niet heel vrolijk van de verschillende verhalen. Dit gaat het niet worden :ROFLMAO:
 

matsuba

Actieve deelnemer
3 feb 2017
86
61
Nijmegen
Ja eigenlijk wel :ROFLMAO: . In mijn enthousiasme dat ik eindelijk dat apparaat had gevonden had ik hier meteen die vraag gesteld. Toen ik wat rustiger in mijn hoofd werd ging pas het 2e lampje branden en dacht ik aan google. Nou de verhalen die ik daar las in combinatie met de prijs van dat ding was mijn besluit weer snel genomen. De prijs vind ik te hoog voor het risico mocht het fout gaan.
Mijn excuses voor dit topic
 

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.237
1.989
Klein-Brabant, Vlaanderen
Mijn excuses voor dit topic
verontschuldigingen hoeven helemaal niet
we kunnen er altijd wat van leren
mijn bemerking dat dit draadje virtueel afgesloten is, is lakoniek bedoeld, omdat het allemaal zo snel ging
ik denk dat je in praktijk een eigen draadje binnen de 24 u zelf kan verwijderen
hoeft helemaal ni - zoals reeds gezegd
goed dat je jouw ervaringen met ons deelt
 

matsuba

Actieve deelnemer
3 feb 2017
86
61
Nijmegen
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.