Gebruik cilinderschuurmachine

hoalt

Actieve deelnemer
6 jan 2015
85
43
Enschede
Hallo,
Ik overweeg een drum stander, ofwel een cilinderschuurmachine aan te schaffen.
Ik heb een hekel aan schuren en dit lijkt me een mooie oplossing voor rechte vlakken. Ik heb wel een vv bank.
Aangezien de ruimte, zoals bij velen beperkt is moet ik er wel een plekje voor vinden.
Mijn vraag is nu: gebuik je zo'n ding veel of staat ie de meeste tijd stof te happen? (Ik besef me dat veel en weinig relatieve begrippen zijn)
Ik ben alleen hobbymatig bezig en maak van alles, van kleine dingen tot meubeltjes. Voornamelijk uit massief hout.

Bijlagen

• 71310-627379711.jpg
    71310-627379711.jpg
    46,8 KB · Weergaven: 9

Rizz

Oud hout
15 apr 2014
2.801
991
Moordrecht
Ik gebruik 'm bij elk project, tot nu toe in ieder geval. Ik heb een Laguna. Fijne machine, ik ben er enorm blij mee iig. Rib uit mn lijf, maar het was t waard

MarcelvdW

Actieve deelnemer
25 mei 2022
469
198
Almen aan zee
Ik had er eentje opgescharreld via marktplaats, om te gebruiken op de school waar ik werk.
Aantallen bovenbladen voor ukeleles ging het om.

Maar al snel voor meer gebruikt, handig en makkelijk voor inderdaad grotere vlakken massief hout

Dus inmiddels heb ik er in m'n eigen werkplaats ook eentje ;-)

Ik heb zo'n vermoeden dat het je wel gaat bevallen.

hoalt

Actieve deelnemer
6 jan 2015
85
43
Enschede
Dank voor alle reacties. Ik ben overtuigd dat ik beslist niet zonder kan. Eigenlijk begrijp ik niet goed dat ik al die jaren zonder die machine me heb gered :LOL:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.