Gaten mooi rond verzinken met verzinkboortje

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.119
518
Moordrecht
Altijd makkelijk om ergens een proefkonijn te hebben :D:D:D

Maarrrrrrrr er bestaan toch ook stalen balletjes met het oppervlak als van een houtrasp?
Dat zou wel weer een optie kunnen zijn! Geen ervaring mee, maar ik verwacht dat je heeeeeeeeeel zachtjes moet drukken.


update:
https://www.vanmelis.nl/kreator-krt017001-houtrasp-set-3-stuks-voor-boormachine

Altijd bereid.. :)

maar die houtraspen zijn wel heftig, vermoed ik, daarbij nog wat verdere behandeling om het mooi glad te krijgen.

Edit: zouden deze dan geen beter resultaat geven? https://www.vanmelis.nl/kreator-krt017005-houtrasp-set-3-stuks-metaalrasp-voor-boormachine-hss
 
Laatst bewerkt:

fantic

Post veel
22 mrt 2015
1.274
168
Halverwege Utrecht en Amsterdam
dat wordt een heleboel extra werk, er zit er namelijk niet 1 bij die de hoek maakt die je wilt bereiken, tnezij je idd rond wilt, daarnaast het je het gevaar (zeker omdat je uit de hand moet doen) dat je uitschiet met een gevolg schade die het echt niet waard is.....

Ik zou het bij de Crossgat verzinkboor houden, die is zelfs uit de hand goed te sturen
 

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.119
518
Moordrecht
dat wordt een heleboel extra werk, er zit er namelijk niet 1 bij die de hoek maakt die je wilt bereiken, tnezij je idd rond wilt, daarnaast het je het gevaar (zeker omdat je uit de hand moet doen) dat je uitschiet met een gevolg schade die het echt niet waard is.....

Ik zou het bij de Crossgat verzinkboor houden, die is zelfs uit de hand goed te sturen
Idd, dat is ook waar.

Ik heb toevallig de snaren op mijn andere gitaar net verwisseld en daar viel het me op dat de verzinkingen rond waren, dus niet onder een strakke hoek.

Maar ik kwam ook dit filmpje tegen: op 2:09 TomTom, dit zul jij interessant vinden

 
Laatst bewerkt:

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.119
518
Moordrecht
Ennnnnnnn............ Succes! Ik ben tevreden.. Nog ff opschonen en dan ist klaar voor gebruik.. Nogmaals dank allen! !!
 

Tomtom

Actieve deelnemer
16 dec 2013
124
0
Groningen
Ziet er goed uit!
Grappig, dat filmpje. Ben dus niet de eerste met dat idee :p
Maar dat wordt nooit zo glad als met de verzinkboor die je nu gebruikt hebt
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.