Beste Woodworkers,
Ik bezit binnen kort een huis met garage van 2,85 x 5,90 en 2,5 hoog.
Ik had hiervoor een houten schuurtje van 2,5 x 2,5 en een zelfde maat stenen schuur.
Het is iets groter maar ook niet zo enorm veel groter.
Zaken als fietsen moeten er in komen al zit ik al te denken aan een klein fiets hok voor de dagelijkse fietsen en alleen de racefiets en mtb in de garage te houden.
Het is een garage met aan de enne kant het huis en aan de andere kant de garage van de buurman.
Ik heb geen isolatie plannen maar wil wel alles zoveel mogelijk optimaliseren.
Of zou isoleren wel verstandig zijn?
Ik zit te denken om een een French Cleat systeem toe te passen maar wil ook enigszins flex zijn met ea bevestigen op de muur.
Wat is hier nu het handigste/verstandigste.
OBS plaat direct op de muur of eerst ragels en hierop OBS plaat?
Of is underlayment beter om te gebruiken?
Of iets anders?
Op de plaat kan ik dan weer French Cleat of direct iets monteren bv een fiets ophang systeem
Andere ideeen/tips zijn ook welkom
Ik bezit binnen kort een huis met garage van 2,85 x 5,90 en 2,5 hoog.
Ik had hiervoor een houten schuurtje van 2,5 x 2,5 en een zelfde maat stenen schuur.
Het is iets groter maar ook niet zo enorm veel groter.
Zaken als fietsen moeten er in komen al zit ik al te denken aan een klein fiets hok voor de dagelijkse fietsen en alleen de racefiets en mtb in de garage te houden.
Het is een garage met aan de enne kant het huis en aan de andere kant de garage van de buurman.
Ik heb geen isolatie plannen maar wil wel alles zoveel mogelijk optimaliseren.
Of zou isoleren wel verstandig zijn?
Ik zit te denken om een een French Cleat systeem toe te passen maar wil ook enigszins flex zijn met ea bevestigen op de muur.
Wat is hier nu het handigste/verstandigste.
OBS plaat direct op de muur of eerst ragels en hierop OBS plaat?
Of is underlayment beter om te gebruiken?
Of iets anders?
Op de plaat kan ik dan weer French Cleat of direct iets monteren bv een fiets ophang systeem
Andere ideeen/tips zijn ook welkom