Freessjabloon / -mal te leen of te koop?

RubenM

Actieve deelnemer
2 jan 2020
62
57
Apart dat iemand in de titel het Festool noemt om daarna ridderlijk toe te geven dat het nep is.
Tja, door Festool in de titel te zetten wordt de advertentie simpelweg véél vaker bekeken ( = meer verkopen). Verder moge het duidelijk zijn inderdaad dat het geen origineel Festool is, pretendeer ik dan ook niet.

Speciaal voor jou wel de titel aangepast naar Festool alternatief ;)

Groetjes, die aparte vogel
 
  • Leuk
Waarderingen: Marijn

klusrob

Post veel
27 jun 2011
1.767
983
Omgeving Eindhoven
Ik heb vorige week deze gekocht:
≥ Festool Freessjabloon Freesmal MFS 400 / MFS 700 bovenfrees — Overige Doe-het-zelf en Verbouw — Marktplaats. Voor een 200, 400, 800 mm set was ik 160 Euro, incl BTW kwijt
Ik heb (nav dit topic) ook deze set gekocht en zojuist binnengekregen.
Had al vaker naar de Festool-originele gekeken, maar te duur bevonden, en al eens plannen gemaakt voor een zelfbouw, maar gewoon niet de tijd gehad om deze te maken, met het risico dat die dan niet nauwkeurig genoeg zou worden naar mijn zin.

Deze set ziet er goed uit, en de maataanduiding is ook zeker een voordeel met instellen. Bedankt @RubenM !

IMG_1885.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenM

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.