Fröbelen op Söndag.

trigger

Oud hout
15 jun 2020
2.571
1.797
Emmen
bigbeardbuilds.nl
Ik over een tijd eens een echt mooie snijplank voor mezelf maken. Iets bijzonders. Met mooi hout.

Maar voordat ik dat vernachel, zoals altijd, even oefenen. Dus ik heb wat hout aan strips gezaagd, opnieuw verlijmd, en toen had ik een plaat waar ik wat mee moest :).
Wat restjes van een ander project er tegenaan gemaakt en we hebben alvast wat seizoensversiering :).


20201129_103905.jpg

Ook gelijk een tip van een Youtuber toegepast om mooi vlak te verlijmen. Had er wat keukenpapier onder gelegd omdat je dat weg kunt schuren (als je hem aan de bank vastlijmt word het een lastig verhaal :D maar de lijm ging (uiteraard) door het papier heen. Gelukkig hebben we altijd de hamer nog.

20201129_110937.jpg

Beetje klooien op de kleine lintzaag, paar scraps gerecycled etc etc.
En daarna mocht meneer Eekhoorn gelijk intrekken.

20201129_162734.jpg
 

klusrob

Post veel
27 jun 2011
1.765
982
Omgeving Eindhoven
Om te voorkomen dat je hem aan de werkbank vastlijmt, ik heb hier twee paar aluminium kokerprofielen liggen, beplakt met plastic inpaktape. Twee kokers onder de te lijmen plank en 2 er bovenop en deze ook lichtjes op elkaar klemmen; dit zorgt ook dat je plank recht wordt en goed uitgelijnd is, omdat deze klem zit tussen deze 2 paar kokers.
 
  • Leuk
Waarderingen: trigger

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.