Forummers zien graag verbeteringen.

jelmer

Oud hout
10 jan 2009
2.615
1.134
Fryslân
We zien vanzelf als het is gelukt. Het forum runnen zal in de spaarzame uurtjes moeten gebeuren natuurlijk.

Kalm aan, en rap een beetje (aldus Herman Finkers ;) )
 

jpandriesse

Oud hout
17 nov 2009
3.113
365
Het land van Maas en Waal
Op de telefoon is het nog ingewikkelder.

Als ik mobiel een foto wil toevoegen, dan klik ik op dat foto icoontje, selecteer fotobibliotheek, selecteer een foto en krijg vervolgens onderaan de geselecteerde foto de mogelijkheid om het formaat te kiezen. Door te klikken op waar nu “ware grootte” staat, dan krijg ik de mogelijkheid om een formaat te kiezen.

Onderstaand een screenshot daarvan:
5EE91C87-252A-4E24-9D5E-3C1B2C771AA9.png

1607850624766.png

Op de pc werkt de knipfunctie idd prima, maar als ik meerdere foto’s wil plaatsen mail ik ze mezelf even en als je de gemailde foto’s dan opslaat, kan je ook kiezen in welk formaat je ze wil opslaan.
 
Laatst bewerkt:

XL500SZ

Actieve deelnemer
1 mei 2017
203
70
Groningen
www.kiwood.nl
Heb nog een feature request, als dit de goede locatie hiervoor is.

Op de desktop versie van de site staan er bij de topics "Prev 1 ... 2 3 4" knoppen om door het topic te bladeren.

Bij mij op de mobiele versie staan er alleen 2 knoppen "vorige volgende" onderaan het topic.
Bij een meerdere pagina's topic is het wat tijdrovend om via naarbeneden scrollen en "volgende" knop bij de laatste pagina te geraken.
 

rommelaar

Actieve deelnemer
15 okt 2020
63
20
Leiden, Nederland
Ik kan op dit moment de site bijna niet meer gebruiken op mijn telefoon. Google adds bedekken het halve scherm , wegklikken heeft geen zin, ze blijven komen. Misschien ligt het aan mijzelf? Mischien is het later voorbij.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20201223-110037_Chrome.jpg
    Screenshot_20201223-110037_Chrome.jpg
    433,1 KB · Weergaven: 13

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.438
393
Dordrecht
Ik kan op dit moment de site bijna niet meer gebruiken op mijn telefoon. Google adds bedekken het halve scherm , wegklikken heeft geen zin, ze blijven komen. Misschien ligt het aan mijzelf? Mischien is het later voorbij.
Is idd een redelijke ramp op het moment, ik begon uit gewoonte zelf te proberen je screenshot weg te klikken... 😁
 

TUNE4IT

Actieve deelnemer
14 jun 2017
232
32
Hier ook problemen met de reclame. Eigenlijk alleen maar bij de mobiele site. De desktop site werkt wel gewoon naar behoren.
 

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.534
254
Laat dit het discussie draadje worden, waarin forummers verbetering en aanpassingen voorstellen en bediscussiëren.
Zou het mogelijk zijn om een donkere modus te introduceren zoals oa FB en anderen al hebben gedaan? Vind het vrij fel aan m'n ogen na en tijdje. 🙈

Tja,.... wordt dan wel een luxeknopje...😱
 

GillesT

Actieve deelnemer
13 jan 2019
82
20
Wijk bij Duurstede
Same here op de iphone, reclame is niet weg te klikken en het forum zelf zit er onder.

Groeten,
Gilles
 

Bijlagen

  • 3AF53884-B8F6-4ADA-BC19-28D9326C3E28.png
    3AF53884-B8F6-4ADA-BC19-28D9326C3E28.png
    753,8 KB · Weergaven: 7

mark20v

Actieve deelnemer
3 jan 2016
315
73
Groningen
Ik gebruik de website eigenlijk vooral vanaf een iPhone. Safari is mijn browser. En woodworking start ik altijd op vanuit het menu ‘wat is nieuw’.

Waar ik tegenaan loop is als ik op een topic klik waarin nieuwe content staat, en dat topic bestaat uit meerdere pagina’s content, dat dan de pagina vanaf de nieuwe berichten (nog niet door mij gelezen) getoond wordt. En dat eerder gelezen pagina’s met berichten niet te benaderen zijn via een button ‘vorige’. Enige remedie is dan omhoog scrollen, klikken op de sub menu structuur (“alle werkstukken vanaf de werkbank inzending” in onderstaand voorbeeld) waardoor vervolgens het topic aangeklikt kan worden en ik op pagina 1 van dat topic beland.

Als ik me goed herinner was dat bij de vorige forumsoftware niet het geval en kon ik toen na het lezen van nieuwe reacties, wel terug naar oudere reacties en pagina’s in een specifiek topic. Ligt dit aan mijn browser of is het een forum software instelling?

1B12D51C-EB96-44F0-92CC-01A16AB01A4F.png
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Helemaal onderaan staan heel vaag de buttons "volgende" en daarna ook "vorige". Staat nog op het to do lijstje om die uit de stylesheets te toveren om de kleur aan te passen.

jaap
 

handig18

Oud hout
17 feb 2013
2.917
846
Oss
Dank je Jelmer, maar eerlijk gezegd had het al klaar moeten zijn :whistle:

Ik weet niet wat het tegenwoordig is, het kan aan mij liggen, maar de tijd vliegt voorbij....

jaap

Wordt jij ook al een dagje ouder Jaap?
Ik heb hetzelfde probleem, m’n dagen worden steeds korter........:ROFLMAO:
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Kor en jaap

Salocin84

Actieve deelnemer
12 nov 2018
90
14
Provincie Antwerpen - grens NL
Hoi allemaal.

Ik heb nog een suggestie voor een kleine aanpassing. Ik bezie de site eigenlijk enkel op mijn mobiel. En het heeft redelijk lang geduurd alvorens ik de "next" knop zag staan voor naar de volgende pagina te gaan. Ik weet niet of dit op de pc ook is, maar op de mobiel is deze redelijk onduidelijk.
Misschien handig om deze iets donkerder te maken, zodat deze wat opvallender is.
Voor de rest keep up the good work.

Ow ik zie deze opmerking al gegeven is
 
Laatst bewerkt:

mark20v

Actieve deelnemer
3 jan 2016
315
73
Groningen
Helemaal onderaan staan heel vaag de buttons "volgende" en daarna ook "vorige". Staat nog op het to do lijstje om die uit de stylesheets te toveren om de kleur aan te passen.

jaap

Grappig: doordat ik per ongeluk iets naast de “vorige” button klikte, ontdekte ik nog een (heel goed) weggevaagde button. Een button waarmee je naar een gewenste pagina kunt navigeren 😀

67C8A7A1-D99D-45BB-8B15-7EE14E00B777.jpeg
 
  • Leuk
Waarderingen: Athanor

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.