forum voor vereniging Ambacht en Gereedschap

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.061
1.691
Terkaple
www.woodworking.nl
De Vereniging Ambacht en Gereedschap staat elk jaar op onze Open Dag Hout. Ze koesteren oud gereedschap en hebben daar ook veel kennis over.

Gister was de jaarvergadering en sinds ik lid ben (afgelopen week..) ben ik daar naar toe gegaan met nog een paar Friezen die elke nacht dromen over Nooitgedagt gereedschap.
Vroeger had de vereniging op de website ook een eigen forum, maar dat is een paar jaar geleden gehackt en er is nooit wat nieuws voor terug gekomen. Met het bestuur had ik het er al eens over gehad, en gister heb ze aanbod gedaan om voor hun vereniging een of meerder rubrieken op ons forum aan te maken.

Ik ga nog even in overleg hoe we het gaan doen, maar er komt dus een klein uitbreiding van het forum aan.

En een warm welkom voor de leden van Vereniging.

jaap
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.061
1.691
Terkaple
www.woodworking.nl
Heb de rubrieken aangemaakt voor de samenwerking met de Vereniging Ambacht & Gereedschap. Er is natuurlijk wel de nodige overlap met ons eigen forum en het zou zo maar kunnen dat het in de toekomst van weer geïntegreerd wordt.
Mijn poging om het forum wat eenvoudiger te maken is hiermee volledig gestrand...

Maar de leden van de Vereniging Ambacht & Gereedschap heten we van harte welkom op ons forum en ik hoop dat jullie er zelf ook wat aan hebben.

jaap
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: bakkiet en mink

trigger

Oud hout
15 jun 2020
2.579
1.797
Emmen
bigbeardbuilds.nl
Dit vind ik erg grappig! Waarom? Ik was afgelopen weekend in het Openluchtmuseum om inspiratie op te doen voor mijn oude houtwerkplaatsproject, en had een gesprek met een scheepstimmerman die daar ook vrijwilliger is. Hij noemde deze stichting als een goede plek om ook even mijn licht op te steken vanwege mijn interesse voor oud gereedschap. Nu hoef ik er niet naar op zoek :).
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.