Ik had even een pauze wat het forum en andere hobby zaken betreft. Vorig jaar november kreeg mijn vrouw te horen dat ze borstkanker had. Dat was wel even schrikken, onze kinderen waren net 13 en 15, hoe ga je dat vertellen zonder paniek, we moesten eerst ook weten hoe het precies zat. De dag voor de kerst begon ze met chemo, 4 zware en daarna 12 wat lichtere. Vanaf de 2e keer viel het haar al uit en is ze goed ziek geweest. Na 4 maanden chemo wat bijtrekken en geopereerd in het Anthonie van Leeuwenhoek. Ging ook helemaal prima en eind juli begin augustus 15 keer bestraald. Het lijkt wonderwel allemaal weer goed te komen. We zijn direct na de bestralingen een weekje op vakantie geweest. Ze is weer patiënt af en gaat voorzichtig aan de komende weken weer aan het werk. Echt super hoe goed in ons geval de Nederlandse medische zorg is.
Onderwijl liep op volle kracht mijn glasvezelproject, we hebben het met schuiven, passen en vooral goede zorgen van mensen om ons heen allemaal gered! Een aantal van jullie tref ik prive ook wel eens, die wisten er wel van. En we zijn zeker niet de enige die getroffen door ziekte en narigheid; ben bijzonder dankbaar dat het zo goed gegaan is.
Maar het forum heb ik de afgelopen tijd geen aandacht aan gegeven en het blijft de komende maanden nog wel schipperen gezien de drukte. En ons project Open Dag Hout ligt er nog. Ik heb al veel aanmeldingen bezig maar er nog geen 1 bevestigd. We wel besloten om het door te laten gaan, de komende weken maar even gas geven

.
jaap