Flinke meetlat...

ArtHarg

Post veel
9 jan 2009
1.810
1
Den Haag
www.artharg.nl
Dit is toch wel de grootste meetlat die ik ooit gebruikt heb! Ik ben bezig om in mijn garage een werkplaats in te richten, om geluidsoverlast te voorkomen helemaal los van de buitenmuur. Tja, en als je dan een stuk of 25 2x4's op dezelfde maat wilt krijgen zonder meetmissers moet je toch wát verzinnen ;-)

Arthur



Attached files
 

Frank

Actieve deelnemer
27 mei 2009
223
0
Zeeuws-Vlaanderen
@Arthur, hoe ga je contactgeluid tussen de liggers en de vloer (en plafond) tegen ?
Leg je ze op rubber? Of heb je een andere oplossing?
 

ArtHarg

Post veel
9 jan 2009
1.810
1
Den Haag
www.artharg.nl
De binten die je ziet liggen inderdaad op rubber. Om precies te zijn: op hergebruikte Heugafelt-tegels. De liggers liggen los van de wand. Het plafond komt te rusten op kopregels die komen te liggen op de staanders die je ziet. Tussen de plafondbalkjes komt 8cm vlaswolisolatie.

Ik hoef gelukkig niet zo heel veel rekening te houden met machinelawaai: het ergste wat ik gebruik is een schroefboormachine. Gehamer maakt bij mij nog de meeste herrie.

Arthur
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.