Flinke korting voor:"FELDER, FORMAT4 en HAMMER"

thusharaknops

Actieve deelnemer
16 jan 2023
49
7
37
Lelystad
sawdust.nl
Hoi,

Ik kreeg een e-mailtje van Felder, zie printscreen hieronder:
Screenshot_20230715_004257_Chrome~2.jpg

Toevallig was ik al een tijdje aan het kijken naar een Hammer N4400. Vorige maand heeft Felder nog een offerte naar mij gestuurd met een prijs van €2.770,90 voor een Hammer N4400 op 230 volt. Door bovenstaande actie ga ik binnenkort eigenaar zijn van een nieuwe Hammer N4400 met een keramische X-Life lintzaaggeleiding, voor de prijs van €2.528,90. De mijne is besteld, dus profiteer ervan.

Actie link:

Ik wil graag benadrukken dat ik geen enkele officiële relatie of connectie heb met Felder.

Groetjes,
Knops.
 

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.448
395
Dordrecht
Hoi,

Ik kreeg een e-mailtje van Felder, zie printscreen hieronder:
Bekijk bijlage 133249

Toevallig was ik al een tijdje aan het kijken naar een Hammer N4400. Vorige maand heeft Felder nog een offerte naar mij gestuurd met een prijs van €2.770,90 voor een Hammer N4400 op 230 volt. Door bovenstaande actie ga ik binnenkort eigenaar zijn van een nieuwe Hammer N4400 met een keramische X-Life lintzaaggeleiding, voor de prijs van €2.528,90. De mijne is besteld, dus profiteer ervan.

Actie link:

Ik wil graag benadrukken dat ik geen enkele officiële relatie of connectie heb met Felder.

Groetjes,
Knops.
Ben benieuwd wat de motivatie is, maar het zijn deze keer wel echt leuke kortingen. Ik heb een formaatzaagje aangevraagd, ben benieuwd wat ze hebben staan en of het verleidelijk genoeg is.....
 

nicknick

Nieuw lid
25 sep 2015
18
0
Goede tip! Kreeg deze mail begin van de week ook en had een terugbelverzoek geplaatst voor de n4400 lintzaag. Deze bleek in Oostenrijk te staan. Met transportkosten meegerekend werd het gelijk een stuk minder aantrekkelijk.. maar misschien staan de andere aanbiedingen wel in de showroom in Barneveld!
 

thusharaknops

Actieve deelnemer
16 jan 2023
49
7
37
Lelystad
sawdust.nl
Goede tip! Kreeg deze mail begin van de week ook en had een terugbelverzoek geplaatst voor de n4400 lintzaag. Deze bleek in Oostenrijk te staan. Met transportkosten meegerekend werd het gelijk een stuk minder aantrekkelijk.. maar misschien staan de andere aanbiedingen wel in de showroom in Barneveld!
Dat is vreemd, die van mij komt ook uit Oostenrijk. Welke prijs stond er op de offerte en met wie heb je gesproken?
 

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.448
395
Dordrecht
Ik hoop het voor je, ik ben tot op heden heel tevreden over Hammer, het is alleen zo duur...
Volle prijs vind ik Hemmer/Felder echt te duur. Maar een leuke kortingsactie als deze die zoden aan de dijk zet, was voor mij iig afdoende om een aanvraag te doen.
Zo eens ff mijn mail checken....
 

Tjeenk

Actieve deelnemer
4 nov 2021
53
41
Epe
Heb zelf een aanvraag gedaan voor die a3-31 vvd. Ben teruggebeld, betrof een showmodel, was zo kaal als maar kon zijn en stond in Oostenrijk ipv in Barneveld. Vervoerskosten naar Nederland zijn voor eigen rekening. Dus op eerste oog lijkt het een leuke aanbieding maar kost je een stukkie meer dat de geadverteerde prijs.
 

Tympy

Actieve deelnemer
16 mei 2017
384
113
Midden Nederland
Dat had ik ook met de formaatzaag K700S, niet de opties die op het plaatje staan. Uit mijn hoofd alleen voorritser en 1250mm breed rechts. Staat ook in Oostenrijk. Totaal met vervoer en installatie kwam dan op 10k+ incl btw. Verder wel leuk om er even een keer rond te kijken en te weten wat de mogelijkheden zijn. Maar idd wat duurder dan geadverteerd en niet gelijk aan de afbeelding (wel gelijk aan de tekst)
 

dragonhaertt

Actieve deelnemer
11 jun 2020
214
117
Ik heb ook contact gehad met Felder over deze actie.
Het verhaal is als volgt:
De actie was bedoeld voor Felder oostenrijk en Duitsland, de nederlandse showroom doet zijn machines niet weg en heeft dus ook niet deze actie.
Door de hoge verzendkosten en de beperkte opties (showroom modellen) is deze actie dus niet heel aantrekkelijk voor nederlandse klanten.

Felder NL is wel bezig met een actie opzetten om in de buurt te komen van de actieprijzen uit deze mail! Ik heb begin dit jaar een offerte aangevraagd (met voorjaarskorting) en met de nieuwe korting waar ze nu mee bezig zijn scheelt dat al 600 euro.
Dat betekent dus dat ze nieuwe modellen (geen showroom, zelf configureerbaar) ook met een korting aan te schaffen zullen zijn.

Vraag even een nieuwe offerte aan als je interesse hebt, of wacht even tot ze de nieuwe actie online hebben staan. Ze zijn druk bezig om ook voor de NL klanten een aantrekkelijk aanbod te maken!
 

thusharaknops

Actieve deelnemer
16 jan 2023
49
7
37
Lelystad
sawdust.nl
Ik heb ook contact gehad met Felder over deze actie.
Het verhaal is als volgt:
De actie was bedoeld voor Felder oostenrijk en Duitsland, de nederlandse showroom doet zijn machines niet weg en heeft dus ook niet deze actie.
Door de hoge verzendkosten en de beperkte opties (showroom modellen) is deze actie dus niet heel aantrekkelijk voor nederlandse klanten.

Felder NL is wel bezig met een actie opzetten om in de buurt te komen van de actieprijzen uit deze mail! Ik heb begin dit jaar een offerte aangevraagd (met voorjaarskorting) en met de nieuwe korting waar ze nu mee bezig zijn scheelt dat al 600 euro.
Dat betekent dus dat ze nieuwe modellen (geen showroom, zelf configureerbaar) ook met een korting aan te schaffen zullen zijn.

Vraag even een nieuwe offerte aan als je interesse hebt, of wacht even tot ze de nieuwe actie online hebben staan. Ze zijn druk bezig om ook voor de NL klanten een aantrekkelijk aanbod te maken!

Hoewel Felder aangaf bij de aanschaf van mijn N4400 dat de actie eigenlijk alleen geldig is voor modellen die zich bevinden in het Oostenrijkse magazijn. Gaf de verkoper (uit zichzelf) direct aan dat ze (Felder Nederland) niet moeilijk zou doen over de korting. Het lijkt er dus op dat dit afhangt van met wie je spreekt. Desalniettemin is het verstandig om een offerte op te vragen.
 

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.448
395
Dordrecht
Ik heb ook (vlot) respons, maar kreeg bovenstaande verhaal niet te horen.

De machine waar ik op reageerde zou niet meer beschikbaar zijn, dus kreeg ik een alternatief aangeboden. Mooiere machine met meer opties, maar dus ook een aardig stukje duurder en met wat minder korting. Nog zeker wel met een leuke korting op zich, maar mijn initiële reactie op de advertentie was vanuit het verkrijgen van een leuke zaag binnen een specifiek budget.
Dat budget is met de beoogde zaag blijkbaar niet haalbaar, dus dat wordt even wikken en wegen......
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.