Filmpje: Het proces van mijn speelgoedauto's!

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
Leuk hoor!
Het gereedschap dat je tot beschikking hebt is in ieder geval geen speelgoed!

ps: klopt het dat de film versneld afdraait, of zijn er ergen een paar bitjes omgevallen bij het downloaden hier?
(Met mijn trage internet kan ik niet streaming kijken, ik sla het eerst even op )

Inderdaad Iemen, het filmpje is aardig wat versneld! Maar het loopt wel vlot :D. Als het niet vlot loopt en gehakkeld overkomt, dan ligt het wel aan je internet :D
En toch wel aardig wat gereedschap inderdaad! Alleen jammer dat de kolomboor aardig wat slingert! Nieuwe boorkop haalt niets uit, maar kan er wel mee leven!

- - - Updated - - -

Mooi filmpje Jolien, ik zie al heel veel speelgoed autootjes, wat zullen dat veel glunderende kindergezichtjes geven straks.

Groet Pel.

Dat klopt Pel! Momenteel zijn er 11 van de 24 klaar, maar wou het filmpje al tonen aan jullie :D.
 

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.949
90
West-Friesland
potverdikkie Jolien, dat heb je mooi gedaan maar.... ik heb toch een kritisch puntje.
Denk om u longen en draag een stofmasker(tje) vooral bij het schuren.
Mvg,:).
 

lemen

Post veel
23 mrt 2014
1.072
8
midden tussen de noorse sparren
Oh dan kom ik even een paar gaatjes bij je boren, ik moet een paar sleufgaatjes hebben :D

Slingert de boorkop echt of zit er speling op de as? In dat geval ervaar je ook slingering, maar zou het wellicht op te lossen zijn met nieuwe lagers.



Wat de film betreft, ik weet dat het hapert als ik streaming kijk, vandaar dat ik het eerst even download. Kan ik het meteen een paar keer terwijl het maar een keer drukt op mijn quotum. :)
 

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
potverdikkie Jolien, dat heb je mooi gedaan maar.... ik heb toch een kritisch puntje.
Denk om u longen en draag een stofmasker(tje) vooral bij het schuren.
Mvg,:).

Dankjewel Spaander! En ja inderdaad! Terecht kritisch puntje! Wist dat het eraan zat te komen :D. Maar voor het filmpje wou ik het niet opdoen haha, voor de rest heb ik dat wel op als ik een hele resem moet schuren!
 

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
Oh dan kom ik even een paar gaatjes bij je boren, ik moet een paar sleufgaatjes hebben :D

Slingert de boorkop echt of zit er speling op de as? In dat geval ervaar je ook slingering, maar zou het wellicht op te lossen zijn met nieuwe lagers.



Wat de film betreft, ik weet dat het hapert als ik streaming kijk, vandaar dat ik het eerst even download. Kan ik het meteen een paar keer terwijl het maar een keer drukt op mijn quotum. :)

Daar kan ik zelf niet op antwoorden hahaha, ik kan houtbewerken, maar de pure kennis van de onderdelen van de machines heb ik nog niet; Mijn papa had van het werk een andere boorkop meegebracht, en toen slingerde hij nog en verder wou hij er niet in investeren, of eventueel op een rommelmarkt eens naar kijken dat wel. Maar kan er mee werken zoals je ziet :D.
 

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.949
90
West-Friesland
Dankjewel Spaander! En ja inderdaad! Terecht kritisch puntje! Wist dat het eraan zat te komen :D. Maar voor het filmpje wou ik het niet opdoen haha, voor de rest heb ik dat wel op als ik een hele resem moet schuren!
Heel goed Jolien, ik kan weer rustig slapen.;)
Ben benieuwd naar je andere filmpjes en projecten.
Mvg,:).
 

Klaas

Post veel
16 jul 2012
957
2
Nieuwegein
Leuk om te zien, hopelijk zijn de ontvangers van de autootjes er ook blij mee! Eigenlijk zou je ook een racebaan erbij moeten maken. ;)
 

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Nou Jolien wat een leuk filmpje en mooie auto's!
Het lijkt wel bijna een klein fabriekje te worden!
Je hebt nu ook een betere houtvoorziening ondertussen dus wat dat betreft kan je lekker doorgaan.
Ook leuk om weer 'ns iemand te zien die een langatboor gebruikt want dat worden er steeds minder tegenwoordig.
Ga vooral door (ook voor de kinderen) en ik hoop meer nieuwe filmpjes van je te zien.
Moet ook een beetje lachen als ik terug denk dat er mensen in het begin waren die vroegen hoe oud je was omdat ze bezorgd waren, hoe goed 't ook bedoeld was.
Daar zullen ze zich nu niet meer druk over maken.

ps: ik wil je niet uit het onderwijs halen hoor maar er zijn mensen die hun geld verdienen met het maken van houten speelgoed.
En da's niet bedoeld voor de kinderen die weinig hebben hoor want ik vind het een heel mooi doel wat je nastreeft.
Maar gewoon als een klein eigen bedrijfje naast het onderwijs.
 
Laatst bewerkt:

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
Nou Jolien wat een leuk filmpje en mooie auto's!
Het lijkt wel bijna een klein fabriekje te worden!
Je hebt nu ook een betere houtvoorziening ondertussen dus wat dat betreft kan je lekker doorgaan.
Ook leuk om weer 'ns iemand te zien die een langatboor gebruikt want dat worden er steeds minder tegenwoordig.
Ga vooral door (ook voor de kinderen) en ik hoop meer nieuwe filmpjes van je te zien.
Moet ook een beetje lachen als ik terug denk dat er mensen in het begin waren die vroegen hoe oud je was omdat ze bezorgd waren, hoe goed 't ook bedoeld was.
Daar zullen ze zich nu niet meer druk over maken.

ps: ik wil je niet uit het onderwijs halen hoor maar er zijn mensen die hun geld verdienen met het maken van houten speelgoed.
En da's niet bedoeld voor de kinderen die weinig hebben hoor want ik vind het een heel mooi doel wat je nastreeft.
Maar gewoon als een klein eigen bedrijfje naast het onderwijs.

Ja het lijkt inderdaad een fabriekske te worden :D haha! En inderdaad, op youtube ben ik ook nog niemand tegengekomen die een langgatboor gebruikt! Ale, nogthans niet bij de filmpjes die mij interesseren :D.

En er komen zeker nog meer filmpjes! Aangezien ik dat ook zeer graag doe, filmen en monteren! En zeker als je dan zulke toffe reacties krijgt te horen hier :D.
En ja dat is zeker om te lachen dat mensen eerst dachten dat k 12 jaar was, maar achja haha!
Willem, uit het onderwijs zul je me niet kunnen halen, want daar werk ik niet haha :D. Ik werk als opvoedster met personen met een beperking. Morgen sollicitatiegesprek, spannend! En inderdaad, de buurvrouw wou er al drie kopen voor haar kleinkinderen! Zeker een afzetmarkt voor. Maar doe het voor het goede doel en daarna zien we wel! Het moet een leuke hobby blijven zonder al te veel verplichtingen :D.
Ben ten slotte opvoedster in hart en nieren!
 

lemen

Post veel
23 mrt 2014
1.072
8
midden tussen de noorse sparren
hhahaha! moet ik 't nog uitleggen ook;) (Nou ja, je bent natuurlijk nerveus voor morgen)

Ik schreef: heel veel succes, OF sterkte.....

Maar jij neemt meteen allebei.
Dan zeggen we in NL dat je een hebbert bent. Een hebbert is dan weer iemand die 'alles' hebben wil. Of een kind wat zit te graaien in de chipsschaal zodat een ander niks meer heeft is een hebbert.

Oh wacht even. Hebbert is met een d.... hebberd dus. http://www.encyclo.nl/begrip/HEBBERD
Ja dan kon je het niet weten.

Nou gaat weer allemaal nergens over geloof ik.
 

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
hhahaha! moet ik 't nog uitleggen ook;) (Nou ja, je bent natuurlijk nerveus voor morgen)

Ik schreef: heel veel succes, OF sterkte.....

Maar jij neemt meteen allebei.
Dan zeggen we in NL dat je een hebbert bent. Een hebbert is dan weer iemand die 'alles' hebben wil. Of een kind wat zit te graaien in de chipsschaal zodat een ander niks meer heeft is een hebbert.

Oh wacht even. Hebbert is met een d.... hebberd dus. http://www.encyclo.nl/begrip/HEBBERD
Ja dan kon je het niet weten.

Nou gaat weer allemaal nergens over geloof ik.

Hahaha! Dacht al zoiets!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.