fantic Post veel 22 mrt 2015 1.406 299 Halverwege Utrecht en Amsterdam 8 mei 2016 #21 das nou het leuke van een forum... alles is publiek geheim
JPAJS Post veel 18 jun 2012 1.361 349 't hoofd van Overijssel 9 mei 2016 #22 bjorn zei: De vellingkanten op getoonde foto's zijn ook wel wat groot om met een handschaaf te doen, tenminste als je vlot wilt werken. Klik om te vergroten... Afstellen is wat lastig. Maar zo lelijk vind ik zelf de velling kanten niet. Past wel bij het hout Houtmoet zei: Ik zou het nooit zo bedenken maar het werkt wel! Leuk. Klik om te vergroten... Ik ook niet maar met wat hulp is het toch gelukt iets te fabrieken wat gaat werken. fantic zei: toch altijd mooi om te zien dat wat je bedenkt in de praktijk ook goed werkt, TOP!! Klik om te vergroten... Nou hopen dat het werkt alle meters die gedaan moet worden. Nog geen ervaring met zo licht zaagmachientje. Guus Flater zei: Goed bedacht. Mag ik jou idee gebruiken wanneer dat nodig mocht zijn ? Klik om te vergroten... Kan wel zeggen nee maar heb er gelukkig geen controle over. Is altijd een ongeschreven voorwaarde als je het gebruikt. Foto's laten zien. fantic zei: das nou het leuke van een forum... alles is publiek geheim Klik om te vergroten... Maar het mooi is dat we samen het onmogelijke mogelijk maken. Deze had ik ook nog...........
bjorn zei: De vellingkanten op getoonde foto's zijn ook wel wat groot om met een handschaaf te doen, tenminste als je vlot wilt werken. Klik om te vergroten... Afstellen is wat lastig. Maar zo lelijk vind ik zelf de velling kanten niet. Past wel bij het hout Houtmoet zei: Ik zou het nooit zo bedenken maar het werkt wel! Leuk. Klik om te vergroten... Ik ook niet maar met wat hulp is het toch gelukt iets te fabrieken wat gaat werken. fantic zei: toch altijd mooi om te zien dat wat je bedenkt in de praktijk ook goed werkt, TOP!! Klik om te vergroten... Nou hopen dat het werkt alle meters die gedaan moet worden. Nog geen ervaring met zo licht zaagmachientje. Guus Flater zei: Goed bedacht. Mag ik jou idee gebruiken wanneer dat nodig mocht zijn ? Klik om te vergroten... Kan wel zeggen nee maar heb er gelukkig geen controle over. Is altijd een ongeschreven voorwaarde als je het gebruikt. Foto's laten zien. fantic zei: das nou het leuke van een forum... alles is publiek geheim Klik om te vergroten... Maar het mooi is dat we samen het onmogelijke mogelijk maken. Deze had ik ook nog...........