Figuurzaagvoorbeelden

Bijtel

Oud hout
31 jan 2012
3.097
235
Goeree-Overflakkee
Ik heb twee mappen liggen met voornamelijk figuurzaagvoorbeelden (er kan ook een andere zaag gebruikt worden :) ). Aangezien het heel oud is, en Stzona niet meer bestaat(?) verwacht ik geen problemen met copyright e.d. Indien wel, dan passen we het aan. Als er interesse is, hoor ik het wel. Ik kan makkelijk even wat foto's plaatsen, en als het interessant genoeg is, een scan toesturen.

Figuurzaagvoorbeelden
Introva spelen
map nr. 3

Stezona Zaag- en kleurwerk:
Boer/boerin kledinghangertje
Popeye, Olive Oyl, Wimpie
Rattenvanger van Hamelen
Boerenwagen
Kabouter
Boerenmeisje
Boerennachtlampje
Voetballertje
Meisje
Butler
Indonesisch figuur

map nr. 1
Kinderstoel
Kerstkribbe
Pijpenrekje & bloementafeltje
Dieren standaarden
Papier/prullenbak met hertjes

Bijvoegsel van werkblad Na Vijven:
Pim & Pam & Pom lamp voor de kleuterkamer
Dienblad, gemaakt van twee colovinyl-vloertegels en 'n stuk multiplex
"Houten Kee" stapelpop
"Woerd Snater" Het waggelende eendje
Vissen Mobile

DSCF2521.jpg

DSCF2520.jpg

DSCF2519.jpg
 

tyros3

Nieuw lid
18 feb 2012
8
0
Maastricht
Hallo,

Sorry inderdaad heb ik een fout gemaakt, ik had een e-mail voor iemand anders maar voor ik goed gekeken had ik het e-mail al verstuurt. Maar het gaat hierom dat ik wat tekeningen krijg die ik voor kinderen kan maken het is zo dat het niets uit maakt welke tekeningen als het maar met hout te maken heeft en in het Nederlands meestal als je via Internet kijkt zijn ze in het Engels en alles in inch en daar kan ik niet goed mee omgaan.

Maar met deze toch alvast bedankt voor de reactie

met vriendelijke groet,

berke
 

Resetter

Actieve deelnemer
20 apr 2013
268
0
Dedemsvaart
Vroeger!
Ja super dit soort oude dingen ik heb er een zwak voor, echter ook voor den nieuwe techniek van hedendaags, zoek op google images op Linedrawings (dus lijntekeningen) en dan heb je ook de wereld aan plaatjes om te gebruiken.
 

l'Empereur

Nieuw lid
24 dec 2013
14
0
Ik durf het bijna niet te vragen maar ik ben eventueel wel geïnteresseerd in een kopietje van popeye en zijn vrienden.

Groeten en alvast dank uit het land waar de zon meestal schijnt maar vandaag op vakantie lijkt te zijn.
 

Huib

Actieve deelnemer
11 nov 2012
707
8
Gouda
Prachtig! Als kind heel wat triplex (ver)gezaagd, met precies zo'n setje als in de eerste foto.
 

Bijtel

Oud hout
31 jan 2012
3.097
235
Goeree-Overflakkee
Ik heb er waarschijnlijk overheen gekeken. Sorry. Volgende keer even een PB'tje sturen :rolleyes:

Ik heb niet alles ingescand, dat is best veel werk. Popeye komt eraan. @Marcomatt: welke wil je?

edit: toch alles gescand / gefotografeerd. Eens kijken of ik alles als bijlagen kan bijvoegen...
 
Laatst bewerkt:

marcomatt

Actieve deelnemer
6 mrt 2014
55
0
Den Haag (ZH)
Hoi Bijtel,

Ik dacht eerlijkgezegd dat je alles ergen sal gescand had staan :)
maar ik heb ook intresse in de popey en Boerenwagen boerenmeisje boerennachtlampje.

Dus als je dat zou willen doen heel erg graag.
 

Bijtel

Oud hout
31 jan 2012
3.097
235
Goeree-Overflakkee
Bekijk bijlage Voetballer.PDF

En dat waren ze. Als het kleiner is dan een A4 in een PDF, kleiner dan A3 in een gescande JPG (aan elkaar geplakt, met schaalstokje), en groter dan A3 als een foto van het geheel. Mocht je die grote gescand willen hebben, kan ik kijken of ik het in delen kan scannen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.