Ff voorstellen

Marijn.

Nieuw lid
9 jun 2020
2
0
Hey,
Ben 49 jaar uit de omg Eindhoven, heb 0,0 ervaring met houtbewerking (sorry).
Ik ben werkzaam in de hout industrie (groothandel) dus heb wel wat kennis van de hout soorten.
Ik wil enkele dingen van en met hout gaan maken ,ook al zegt mijn vrouw dat ik geen meubelmakker ben en dus beter niet
aan kan beginnen.
Ik hoop ,met toevoeging van jullie adviezen,haar het tegen deel te kunnen bewijzen,niet dat ik een meubelmakker ben maar wel dat ik wat leuke dingen van hout kan maken.
 

Aheijdendael

Actieve deelnemer
25 apr 2020
60
9
Gewoon denken als Pipi Langkous: "Ik heb dat nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan" :) Da's mijn motto in ieder geval. Op een aantal uitzonderingen na natuurlijk. Vliegen bijvoorbeeld, ik ga het niet eens proberen!

Welkom hier!! En als ik nog eens hout nodig heb, weet ik je te vinden! :-D
 
  • Leuk
Waarderingen: Marijn.

EdP

Post veel
4 jan 2016
1.595
541
Steenbergen, Noord Brabant
Welkom Marijn. Gewoon gaan proberen en bij vragen horen we je wel. Af en toe eens een workshop volgen geeft een boost aan je vaardigheden en dan gaan dingen makkelijker dan zelf proberen en uitvinden. Succes en veel plezier.
 
  • Leuk
Waarderingen: Marijn.

Marijn.

Nieuw lid
9 jun 2020
2
0
Dank je EdP , eerst project is upcoming ,een salontafel blad maken van douglas laten (15x7) en deze afwerken met epoxy.
 

Knakkie

Actieve deelnemer
5 mrt 2018
132
35
Welkom op dit forum Marijn.

Ach als je eens wist hoeveel ik op YouTube zit te kijken naar filmpjes over hout, en natuurlijk kijk ik veel hier op het forum, rustig beginnen dan komt het vanzelf goed.
Aha een salontafel, ik ben benieuwd.
Post maar flink wat foto's, altijd leuk om te zien hoe een project gaat.
 
  • Leuk
Waarderingen: Marijn.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.