Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Voor mijn TS55 heb ik een speciaal zaagblad gekocht voor kunststof en aluminium. Dit is maar 1,8mm dik (tanden) en dus niet compatibel met mijn standaard spouwmes. Zijn er extra dunne spouwmessen voor te koop? Had er niet bij stil gestaan
1.8 mm dik zaagblad is voor accumachines. Volgens mij heb je dus niet het juiste blad. Of het spouwmes uit de accuzaag ook in de TS 55 past weet ik niet. Volgens mij moet je deze hebben Cirkelzaagblad HW 160x2,2x20 TF52 ALUMINIUM/PLASTICS
of een trapezium vlaktand van een ander merk, ik dacht spaanhoek negatief -5 gr.
Het blad zal zonder meer werken, maar zagen zonder spouwmes is niet de bedoeling.
1.8 mm dik zaagblad is voor accumachines. Volgens mij heb je dus niet het juiste blad. Of het spouwmes uit de accuzaag ook in de TS 55 past weet ik niet. Volgens mij moet je deze hebben Cirkelzaagblad HW 160x2,2x20 TF52 ALUMINIUM/PLASTICS
of een trapezium vlaktand van een ander merk, ik dacht spaanhoek negatief -5 gr.
Het blad zal zonder meer werken, maar zagen zonder spouwmes is niet de bedoeling.
Volgens deze video wel voor de TS55 REQ . Weet niet of die op een gewone TS55 past.
Maar ik denk dat je geen spouwmes nodig hebt voor kunststof en aluminium, daar zit voor zover ik weet toch geen spanning in?
Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.