Festool SE-HL STATIONAIR INRICHTING VOOR HL 850 SCHAAFMACHINE

sibejan

Actieve deelnemer
23 apr 2017
89
26
Ljouwert
Ik ontdekte onlangs dat Takman nog een paar SE-HL 's in de verkoop heeft, voor slechts €50 inc.

Ideaal voor m'n HL 850 schaaf, om 'm stationair te kunnen gebruiken.
Dit onderdeel is overal uitverkocht (sporadisch op Marktplaats of eBay), maar echt een erg bruikbaar ding om kleinspul te schaven, en al helemaal ideaal als dat op locatie moet. Zie hier een filmpje.
Ik had de grote mazzel dat ze ook nog (helaas maar) één lange langgeleider WA-HL hadden liggen, die ook heel mooi in een hoek te zetten is. Die is nu dus écht uitverkocht.
Leuk detail: de SE-HL zat in een doos met ouderwetse FESTO papieren erbij, dus dat lag al sinds ±2001 op de schappen...

Heb verder geen connecties met dit bedrijf, maar vond 't 't noemen waard. (en prima service ook). Ze hebben volgens mij ook nog wat andere oude festool dingen, zoals Festool plug-it ombouwset om bedrade machines met een gewoon snoer aan te kunnen sluiten op een plug-it kabel. Ook nergens meer te koop.
Wie weet maak ik iemand blij met deze post.. :)
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.