Festool scharnier/afstelplaat voor lineaal op MFT tafel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koenfu

Actieve deelnemer
11 jan 2022
52
47
Nijmegen
Ik heb 2 onderdelen te koop (Festool 497022 en 497023) om een lineaal scharnierend aan een MFT tafel te bevestigen. Zie bijvoorbeeld dit topic. Ik heb ze een tijdje terug op marktplaats gekocht voor een MFT tafel die ik heb gemaakt maar heb uiteindelijk voor een andere oplossing voor de lineaal gekozen. Vraagprijs 60 euro incl. verzenden.

IMG_0370.jpgIMG_0369.jpg
 

voadere

Nieuw lid
8 feb 2016
5
1
Ik heb 2 onderdelen te koop (Festool 497022 en 497023) om een lineaal scharnierend aan een MFT tafel te bevestigen. Zie bijvoorbeeld dit topic. Ik heb ze een tijdje terug op marktplaats gekocht voor een MFT tafel die ik heb gemaakt maar heb uiteindelijk voor een andere oplossing voor de lineaal gekozen. Vraagprijs 60 euro incl. verzenden.

Bekijk bijlage 130645Bekijk bijlage 130646
Dag koenfu , Ik ben zeer geintersseerd indeze twee onderdelen maar ik woon in Belgie, namelijk drongen.
ik denk dat het opsturen wat duurder zal zijn. Dus laat maar weten . We kunnen onze gegevens delen via e-mail Groeten Marc (voadere)
 
Laatst bewerkt:

Koenfu

Actieve deelnemer
11 jan 2022
52
47
Nijmegen
Sorry, heb ze gisteren al eerder verkocht aan Tim via een PB. Er kan een slotje op dit onderwerp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.