Festool Saw stop

Peter Neijts

Actieve deelnemer
11 jul 2011
159
8
Goedenavond woodworkers,

Ik ben op zoek naar een verplaatsbare zaagtafel. Nu kijk ik naar de festool TKS 80. Omdat ik ook bouwhout zaag wat nat kan zijn of de tafel ook buiten gebruik heb ik een vraag. Het systeem is uitgerust met saw stop. Een mooie beveiliging, maar om nat hout te kunnen zagen moet de technologie bij elke zaagbeurt worden uitgezet. Kan je de techniek ook voor langere tijd uitzetten? Of zonder tijdelijk zonder cartridge werken? Het is zonde wanneer bij nat hout telkens de zaag dan wordt ingetrokken.

online speuren geeft nog geen antwoord. Wellicht weet een van jullie het.
 

robertchris

Nieuw lid
6 okt 2019
13
3
Goedenavond woodworkers,

Ik ben op zoek naar een verplaatsbare zaagtafel. Nu kijk ik naar de festool TKS 80. Omdat ik ook bouwhout zaag wat nat kan zijn of de tafel ook buiten gebruik heb ik een vraag. Het systeem is uitgerust met saw stop. Een mooie beveiliging, maar om nat hout te kunnen zagen moet de technologie bij elke zaagbeurt worden uitgezet. Kan je de techniek ook voor langere tijd uitzetten? Of zonder tijdelijk zonder cartridge werken? Het is zonde wanneer bij nat hout telkens de zaag dan wordt ingetrokken.

online speuren geeft nog geen antwoord. Wellicht weet een van jullie het.


Ik heb 2 weken een tks80 gekocht voor de hobby, maar zonder die beveiliging van de saw stop, kan de machine niet werken. De saw stop kun je wel uitzetten met de gele knop aan de voorkant.

Geen idee waar je zit, maar je mag altijd komen kijken
 

Peter Neijts

Actieve deelnemer
11 jul 2011
159
8
Ik heb 2 weken een tks80 gekocht voor de hobby, maar zonder die beveiliging van de saw stop, kan de machine niet werken. De saw stop kun je wel uitzetten met de gele knop aan de voorkant.

Geen idee waar je zit, maar je mag altijd komen kijken
Nijmegen
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.