Wat je ook nog dient mee te nemen in je besluit....wat ga je nog meer schuren nadat je klaar bent met die balken? Ikzelf heb de RO90 en ben daar heel tevreden over maar schuur geen grote oppervlakten.
tussen rotex en elektrische schaaf is er ook altijd nog een bandschuurmachine. Haalt snel veel weg, maar mijn makita 9403 hou ik geen 156 meter boven mijn hoofd vast.
Wat je ook nog dient mee te nemen in je besluit....wat ga je nog meer schuren nadat je klaar bent met die balken? Ikzelf heb de RO90 en ben daar heel tevreden over maar schuur geen grote oppervlakten.
Kan het werkelijk zo simpel zijn ?????Nou de 125 is de gemiddelde, dus.....![]()
Nou nee, misschien als je eerst verhuistKan het werkelijk zo simpel zijn ?????
Er is zeker geen mogelijkheid dat je met de 90 langskomt om te laten zien hoe fijn die werkt? Ook al ben ik een langzame leerling het zal geen 156 meter balken zijn voor dat ik het begrijp! Koffie, met suiker en melk?
Veel plezier met de Rotex. Ja schuren gaat echt lekker. Of het nu veel afname moet zijn of lak opschuren. Of schilder oopsies wegtoveren. Wordt vast heel mooi boven.
Daar kunnen we dan over van mening verschillenEnkele balkjes 'even' snel gedaan( je wil toch je nieuwe speelgoed uit proberen) en wat heb ik lopen etteren en stumperen al die tijd. Dit maakt schuren LEUK !
Goed gereedschap is het halve werk!Daar kunnen we dan over van mening verschillen
Ik heb aan schuren nog iets leuks kunnen vinden!
Maar, ik heb nog wel wat schuurklussen, dus als je het zo leuk vind…….![]()
Hoezo? Is festool niet goed danGoed gereedschap is het halve werk!