Festool MFK 700 EQ/B-Plus

W vd G

Actieve deelnemer
2 apr 2020
28
16
Te koop aangeboden:

In zeer nette staat verkerende festool mfk kantenfrees. Bouwjaar 2021, is alleen gebruikt om kantenband mee te bewerken( waar hij ook perfect geschikt voor is). Ik verkoop hem omdat ik geen kantenband meer verwerk.
IMG_6858.jpeg

De frees is in nette staat met lichte gebruikssporen.
Er zitten ook wat goede frezen bij:
2x Cmt r1 frees, waarvan 1 nog nieuw in verpakking.
CMT 661.020.41 frees R2 met wisselmessen.

Prijs voor dit moois is €425 ( nieuwwaarde €650)
IMG_6859.jpeg
IMG_6860.jpeg
 
  • Leuk
Waarderingen: Petrolhead

hdv

Post veel
24 nov 2019
850
445
Noord-Veluwe
Dit zijn werkelijk heel erg mooie freesmachientjes! Ik heb er twee en het zijn mogelijk mijn meest gebruikte frezen, en tegelijkertijd misschien wel de meest ondergewaardeerde Festool frezen. Je kunt er veel meer mee dan alleen maar aanlijmers vlakken. En ervan is weliswaar permanent voor dat werk ingericht en ligt er altijd voor klaar, maar de andere wordt echt voor van alles en nog wat gebruikt. Uiteraard voor afrondingen en fases, maar ook voor bijvoorbeeld het vlak frezen van domino's, deuvels en inzetstukjes. De superprettige fijnafstelling van deze machientjes maakt ze daar heel erg geschikt voor.

Succes met de verkoop!
 

W vd G

Actieve deelnemer
2 apr 2020
28
16
Wil niemand deze mooie machine overnemen? anders moet ik hem zelf houden, ook geen straf!

Laatste deal: €350.-
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.