Festool Kapex KS60e vergrendelknop slipt door

arjaano

Actieve deelnemer
27 jan 2017
314
78
Rotterdam
Goedenavond,

Ik gebruik al 3 jaar tot volle tevredenheid een Kapex KS60. Tot vandaag ... de vergrendelknop voor het schuinzagen slipt over de onderliggende moer. Daardoor krijg ik de vergrendeling niet meer. In 99% van de gevallen zou dat geen probleem zijn, want hoe vaak zaag je nu schuin? Nou vandaag dus ... de zaag staat nog op 45 graden en ik krijg de vergrendeling met geen mogelijkheid meer los. Dat maakt de zaag op dit moment behoorlijk nutteloos. Heeft iemand dit al eens aan de hand gehad? En zo ja, viel het op te lossen of is het een retourtje Festool voor een reparatie? (Tuurlijk net 1,5 maand over de garantieperiode van 3 jaar; zal je altijd zien.)

Deze knop dus:
IMG_1642.jpg

Groet,
Arjaan
 

Bijlagen

  • IMG_1643.jpg
    IMG_1643.jpg
    100,9 KB · Weergaven: 95

Kor

Post veel
10 jun 2012
1.204
566
Bij Kruis te koop voor € 19,82. Staat in de lijst als stergreep, nummer 45 op tekening 3. Artikelnummer 200269. Nog vragen?:p

O ja, dan moet die oude knop er natuurlijk nog wel af. Ik zou hem inzagen tot de moer bereikbaar is. Moer eraf draaien, nieuwe knop erop en klaar is Arjaan.
Die nieuwe knop wil graag iets minder vast...
 

arjaano

Actieve deelnemer
27 jan 2017
314
78
Rotterdam
Dank Kor. Was al van plan om er vandaag mee naar Kruis te gaan. Daar heb ik de machine ook aangeschaft. Ik ga nieuwe knop bestellen en de oude eraf slopen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.