Festool FS klemmen

Status
Niet open voor verdere reacties.

maja158

Post veel
25 mei 2010
942
86
Balloërveld (Dr)
Tjonge, jonge, jonge, wat gaan we weer tekeer...
Is er hier iemand die deze klemmen heeft geprobeerd en werkelijk weet wat de kwaliteit is?
Ik schrik persoonlijk toch wel van alle negatieve reacties op de TS zijn bericht.
Er is een nieuw gezicht op dit forum, hij bied iets te koop aan waarvan niemand de kwaliteit echt weet, alleen vermoedens en vervolgens krijgt hij het hele forum over zich heen.
En dat terwijl we anders zo vreselijk lief tegen elkaar zijn.
Ik snap het werkelijk waar niet.
Het zal wel weer aan mij liggen...

Groet,
Jan
 

Toolbrabant

Nieuw lid
31 okt 2018
12
0
Tjonge, jonge, jonge, wat gaan we weer tekeer...
Is er hier iemand die deze klemmen heeft geprobeerd en werkelijk weet wat de kwaliteit is?
Ik schrik persoonlijk toch wel van alle negatieve reacties op de TS zijn bericht.
Er is een nieuw gezicht op dit forum, hij bied iets te koop aan waarvan niemand de kwaliteit echt weet, alleen vermoedens en vervolgens krijgt hij het hele forum over zich heen.
En dat terwijl we anders zo vreselijk lief tegen elkaar zijn.
Ik snap het werkelijk waar niet.
Het zal wel weer aan mij liggen...

Groet,
Jan

Danku voor het begrip, ik wil het ook gezellig houden en erbij horen!
 

Wilco Flier

Post veel
28 apr 2008
1.777
447
Omgeving Kampen
www.wilcoflier.com
Tjonge, jonge, jonge, wat gaan we weer tekeer...
Is er hier iemand die deze klemmen heeft geprobeerd en werkelijk weet wat de kwaliteit is?
Ik schrik persoonlijk toch wel van alle negatieve reacties op de TS zijn bericht.
Er is een nieuw gezicht op dit forum, hij bied iets te koop aan waarvan niemand de kwaliteit echt weet, alleen vermoedens en vervolgens krijgt hij het hele forum over zich heen.
En dat terwijl we anders zo vreselijk lief tegen elkaar zijn.
Ik snap het werkelijk waar niet.
Het zal wel weer aan mij liggen...

Groet,
Jan

Nee Jan, het ligt niet alleen aan jouw, ik heb hetzelfde gevoel hierbij.

Het valt me wel vaker op, dit forum is inderdaad erg prettig en relax, maar als er iemand komt die argeloos wat te verkopen heeft, wordt die al snel de hoek ingeschopt. Ik begrijp dat niet, als iemand iets wat aan onze hobby gelieerd is, dan is het toch mooi dat het aangeboden wordt? Er wordt soms teveel "gevonden" en is er te weinig "weten".
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
In dat opzicht +punten voor de ts, hij neemt het sportief op
Zoals ik eerder zei, zijn invalshoek was wat ongelukkig gekozen, maar verder lijkt het er geen kwaad achter te zitten
Er word wel geroepen paar euro hier paar euro daar, maar men vergeet dat een 3d printer ook geld kost
 

TUNE4IT

Actieve deelnemer
14 jun 2017
232
32
Ik heb een aantal jaar geleden dezelfde klemmen gekocht van Skandia. Was uit een faillissement partij. Maar heb er geloof ik nog maar één. De rest is in de loop van de tijd kapot gegaan. Maar deze klemmen zien en voelen echt precies hetzelfde uit als die van de action. En dat heeft niks met de TS te maken maar meer met Skandia. Skandia verkoopt de laatste jaren steeds slechtere kwaliteit spullen, veelal spullen die ook (veel) goedkoper onder andere merken verkocht worden.
Ik zou ook die klemmen van Skandia laten liggen en gewoon de action variant gebruiken (als advies voor de TS)
Of nog beter: dit hulpstuk maken voor andere klemmen.

Qua prijs kan ik me er wel in vinden. Het lijkt misschien duur maar bedenk wel dat er iemand dat ding per stuk moet printen, en er geen duizenden van de band afrollen.
 

Toolbrabant

Nieuw lid
31 okt 2018
12
0
Ik heb een aantal jaar geleden dezelfde klemmen gekocht van Skandia. Was uit een faillissement partij. Maar heb er geloof ik nog maar één. De rest is in de loop van de tijd kapot gegaan. Maar deze klemmen zien en voelen echt precies hetzelfde uit als die van de action. En dat heeft niks met de TS te maken maar meer met Skandia. Skandia verkoopt de laatste jaren steeds slechtere kwaliteit spullen, veelal spullen die ook (veel) goedkoper onder andere merken verkocht worden.
Ik zou ook die klemmen van Skandia laten liggen en gewoon de action variant gebruiken (als advies voor de TS)
Of nog beter: dit hulpstuk maken voor andere klemmen.

Qua prijs kan ik me er wel in vinden. Het lijkt misschien duur maar bedenk wel dat er iemand dat ding per stuk moet printen, en er geen duizenden van de band afrollen.

Dit is de nieuwe lijn skandia klemmen, 4 maanden oud, de fout zat eerst in de veren voor het klemmen. Nu zijn ze een stuk beter en tot nu toe heb ik alleen maar goede reacties gehad via marktplaats,

Dank voor de feedback!
 

Skybiker

Post veel
9 nov 2014
770
5
Naast mijn buren
Of alleen dat deel wat je print los verkopen, die b.v ook op de action klemmen passen. (op de grotere en op de kleinere die ze hebben)

Ik zie nu ook nog niet zo in dat je super klemmen nodig heb om je festool of ander merk rails vast te zetten aan je werkstuk. (vast is vast)
en als er dan eens eentje stuk gaat, valt de schade ook wel mee voor de action klemmen, zolang het geprinte stuk maar heel blijft.

Kan je ze los aanbieden, zal ik best interesse kunnen hebben.

Ook ben ik dan van mening dat je een leuk en bruikbaar product aan kan bieden, wat nergens te verkrijgen is.
 
Laatst bewerkt:

Toolbrabant

Nieuw lid
31 okt 2018
12
0
Of alleen dat deel wat je print los verkopen, die b.v ook op de action klemmen passen. (op de grotere en op de kleinere die ze hebben)

Ik zie nu ook nog niet zo in dat je super klemmen nodig heb om je festool of ander merk rails vast te zetten aan je werkstuk. (vast is vast)
en als er dan eens eentje stuk gaat, valt de schade ook wel mee voor de action klemmen, zolang het geprinte stuk maar heel blijft.

Kan je ze los aanbieden, zal ik best interesse kunnen hebben.

Ook ben ik dan van mening dat je een leuk en bruikbaar product aan kan bieden, wat nergens te verkrijgen is.

Dankje voor je reactie,
Ik verkoop de voetstukjes los voor 5€ per stuk!
Interesse?
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.051
1.682
Terkaple
www.woodworking.nl
In deze rubriek mag iemand posten die verder niks op het forum doet, geen marktplaats linken oid.

De verwarring ontstaat denk ik dat er ook handige handelaren zijn die in de gereedschap en werkstuk rubrieken hun koopwaar aanbieden, dat is dan weer niet de bedoeling.

Maar ons Marktplein is er voor en het staat iedereen vrij om hier spullen te koop aan te bieden, mits legaal natuurlijk.

jaap
 

AHK

Actieve deelnemer
17 aug 2017
609
61
Flakkee
Welkom op het forum. Ik ben ergens wel geïnteresseerd alleen zie ik geen link of foto’s?
 

Skybiker

Post veel
9 nov 2014
770
5
Naast mijn buren
Dankje voor je reactie,
Ik verkoop de voetstukjes los voor 5€ per stuk!
Interesse?

Interesse ja, maar ik koop nooit wat via de post of online, als de verkoper zijn gegevens niet kenbaar maakt, tja je wilt nu eenmaal een verkoper via de post zijn.

Misschien woon je wel bij mij om de hoek, scheelt weer verzendkosten :cool: of bedenk maar wat.

Ook verwacht ik duidelijke foto's plus een omschrijving van het product, b.v op welke klemmen passen ze en hoe te monteren, wat is erbij geleverd etc etc,
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.