Festool CS50 speling op zaaghuis

Timmer2023

Nieuw lid
25 sep 2023
2
0
Den Haag
Hi,

Sinds gister eigenaar van een 2e hands CS50 trek/tafelzaag. Tijdens de koop even getest natuurlijk en leek allemaal goed te werken.
Bij thuiskomst goed schoonmaken, en zag ik dat er best wat speling op de kast waar de zaag inhangt zit.

Wanneer de verstekknop los gedraaid wordt is deze speling natuurlijk heel erg groot, maar ook met de knop goed stevig vast blijft de zaag een beetje losjes hangen.
Het lijkt alsof er daardoor ook eens in de alu bodemplaat zelf gezaagd is.

Wat valt er aan deze speling te doen? Als ik nu van verstek naar haaks zagen ga of andersom staat het blad dus te veel naar 1 kant.
 

Bijlagen

  • festool CS50 speling op huis.gif
    festool CS50 speling op huis.gif
    7,5 MB · Weergaven: 51

Timmer2023

Nieuw lid
25 sep 2023
2
0
Den Haag
Is dat makkelijk zelf te doen? Kan nergens echt filmpjes vinden over hoe je zo'n zaag netjes in en uit elkaar haalt.
Ik heb al op Kruis.nl zitten zoeken naar onderdelen, dacht zelf dat nr 115 misschien versleten is.
linkje naar Kruis.nl
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.099
2.609
Het is een beetje koffiedik kijken met zo'n wazig filmpje. Maar mijn eerste verdachte zou lager 74 zijn. Wil je beter advies, dan moet je met betere foto's dan wel filmpjes komen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.