Hopelijk het goeie forum hier.
Felder staat bekend om 4x/jaar een promotiefolder uit te brengen met vrij aanvangrijke kortingen.
Het is me opgevallen dat op werkelijk álle landelijke websites van felder de herfstfolder is uitgebracht: ik heb de Duitse, Oostenrijkse, Britse, Denemarkse en Britse en de Nederlandse website gecheckt.
Maar niet zo op de Belgische. De nederlandstalige bevat géén info, de franstalige bevat nog een pagina naar de "voorjaarskortingen" van 6 maanden geleden.
Als ik verder kijk op de bedrijfswebsite (dbs-machines.be) dan zie ik berichtjes over de zomervakantie in augustus, en verder is het een zootje.
Felder staat bekend voor goeie kwaliteit, maar ik vroeg me af: hoe zit het met de belgische importeur?
Als werkelijk álle andere dealers erin slagen om die folder online te zetten, en zij niet, en verder zo'n belabberde website hebben...hoe zit het dan met hun service? Zijn ze bijna failliet? Of misschien pure techneuten vol passie voor goed draaiende machines zonder het belang in te zien van een digitaal portaal? Of is de belabberde website een voorbode van de algemene toestand van deze importeur?
Alvast bedankt om jullie ervaring te delen. Ik vind dit toch belangrijk alvorens met hen in zee te gaan voor dure machines. Ik heb al threads gelezen hier op dit forum en dat was niet meteen top notch.
Alvast bedankt.
Felder staat bekend om 4x/jaar een promotiefolder uit te brengen met vrij aanvangrijke kortingen.
Het is me opgevallen dat op werkelijk álle landelijke websites van felder de herfstfolder is uitgebracht: ik heb de Duitse, Oostenrijkse, Britse, Denemarkse en Britse en de Nederlandse website gecheckt.
Maar niet zo op de Belgische. De nederlandstalige bevat géén info, de franstalige bevat nog een pagina naar de "voorjaarskortingen" van 6 maanden geleden.
Als ik verder kijk op de bedrijfswebsite (dbs-machines.be) dan zie ik berichtjes over de zomervakantie in augustus, en verder is het een zootje.
Felder staat bekend voor goeie kwaliteit, maar ik vroeg me af: hoe zit het met de belgische importeur?
Als werkelijk álle andere dealers erin slagen om die folder online te zetten, en zij niet, en verder zo'n belabberde website hebben...hoe zit het dan met hun service? Zijn ze bijna failliet? Of misschien pure techneuten vol passie voor goed draaiende machines zonder het belang in te zien van een digitaal portaal? Of is de belabberde website een voorbode van de algemene toestand van deze importeur?
Alvast bedankt om jullie ervaring te delen. Ik vind dit toch belangrijk alvorens met hen in zee te gaan voor dure machines. Ik heb al threads gelezen hier op dit forum en dat was niet meteen top notch.
Alvast bedankt.