Fein AMM500 met accu's en lader in de aanbieding bij Ibood.

mk23

Post veel
12 okt 2016
1.403
296
omgeving Rotterdam

Superkees

Post veel
17 aug 2017
2.074
414
Ik heb volgens mij nog nooit gedacht dat ik zoiets nodig zou hebben. Voor de bezitters: waar gebruiken jullie het voor?
 

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.119
518
Moordrecht
Je weet niet dat je zo'n ding nodig hebt, totdat je 'm hebt. Ik gebruik 'm voornamelijk tijdens verbouwingen. Hoekjes afzagen waar je met welk ander apparaat gewoon niet bijkan. Ik heb laatst een plafond geplaatst ergens en er zat een stuk oude leiding in een hoek in de weg, niet voldoende weggehaald, maar ook niet mogelijk om dat ergens anders mee op een fatsoenlijk manier weg te halen zonder aanzienlijkschade. ijzerblad erop en goan. En zo nog 100.000 toepassingen. Ik vinnut een handig ding in ieder geval. Direct na aanschaf heeft hij z'n waarde ruimschoots bewezen. En ik heb gewoon een Bosch groen, omdat ik dit geld niet kon verantwoorden naar mn vrouw:ROFLMAO:
 
Laatst bewerkt:

Luccio

Actieve deelnemer
24 feb 2020
212
87
Rijswijk
een multitool is wel echt een stuk gereedschap waar ik pas achter kwam hoe vaak (relatief) je hem kan gebruiken wanneer je hem hebt.
Tijdens mijn verbouwing thuis gebruik ik hem echt niet heel vaak, maar als je hem gebruikt is het wel vaak een stuk sneller / handiger dan zonder.
Bijvoorbeeld een stukje hout weghalen op een moeilijke plek.

@Rizz prezies dit hahaha
 

mk23

Post veel
12 okt 2016
1.403
296
omgeving Rotterdam
plintjes inkorten, kleine stukjes schuren, voegen uitslijpen, kit voegen verwijderen. Zou het niet als eerste stuk gereedschap kopen, maar het is wel een must have stuk gereedschap.
Bij de Fein heb je vrijwel geen trillingen, dat was voor mij de reden om de GOP van de hand te doen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.