ik heb een nieuw speeltje om af te tekenen de expert dry:
Dit keer vierkant, met slijper in de clip.
Vooral het viekanten ontwerp vind ik erg fijn. Dan rolt hij niet weg!

Het potlood komt overeen met de Lyra Dry en de Pica Dry.

Van deze versie vind ik het erg fijn dat hij niet wegrolt. Ook is t opzich wel fijn dat je snel een lange of kleine stift kan maken. Maar het ontwerp hoe de stiftjes worden vastgehouden vind ik bagger. Ook de puntenslijper is los en zal zeker kwijt raken. Dit vind ik de minste van de drie.

De pica dry is naar mening beter dan de lyra dry. Het vulpen mechanisme en de slijper in de punt van de houder zijn grote pluspunten. Maar hij rolt wel weer vaak weg.. Dat is best irritant.
Dus ik ben erg blij met de Expert Dry, Mooie combinatie van de twee!
Gekocht bij www.Fine-tools.com
Volgens mij gebruiken ze allen dezelfde dikte stift. Het zijn geen pricisie potloden maar wel heel erg fijn voor het wat grovere werk!
Dit keer vierkant, met slijper in de clip.
Vooral het viekanten ontwerp vind ik erg fijn. Dan rolt hij niet weg!

Het potlood komt overeen met de Lyra Dry en de Pica Dry.

Van deze versie vind ik het erg fijn dat hij niet wegrolt. Ook is t opzich wel fijn dat je snel een lange of kleine stift kan maken. Maar het ontwerp hoe de stiftjes worden vastgehouden vind ik bagger. Ook de puntenslijper is los en zal zeker kwijt raken. Dit vind ik de minste van de drie.

De pica dry is naar mening beter dan de lyra dry. Het vulpen mechanisme en de slijper in de punt van de houder zijn grote pluspunten. Maar hij rolt wel weer vaak weg.. Dat is best irritant.
Dus ik ben erg blij met de Expert Dry, Mooie combinatie van de twee!
Gekocht bij www.Fine-tools.com
Volgens mij gebruiken ze allen dezelfde dikte stift. Het zijn geen pricisie potloden maar wel heel erg fijn voor het wat grovere werk!
Laatst bewerkt: