Exoskelet van Festool

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.757
2.604
Gaanderen
Ja Heb net een mail gehad. Ze zoeken testpersonen. Een maand gratis testen voor dat deze op de markt komt. Niet iets voor mij.
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.217
2.643
Het valt me op, dat de bouwplaatsen op dat filmpje ,op geen enkele manier lijken op de bouwplaatsen die ik ken. Ik ben wel benieuwd hoe het zich in de praktijk houdt. Als het ze echt om de gezondheid van de werklui ging, dan hadden ze moeten zorgen dat hij ook op makita , milwaukee of dewalt accu's werkt. Ik zie zelden iemand met een festool op grote projecten.
 

Rdl

Post veel
7 okt 2021
983
404
hilversum
Het is op zich een uitvinding.
Maar ik vermoed dat zo iets kort leven heeft op een bouwplaats.
Zoals @chevy66 zegt zo heb ik het ook nog nooit gezien maar in de film ziet alles er mooier en opgeruimder uit :)
Ben benieuwd.
 

Champ

Actieve deelnemer
25 feb 2023
64
15
Nederland
Het valt me op, dat de bouwplaatsen op dat filmpje ,op geen enkele manier lijken op de bouwplaatsen die ik ken. Ik ben wel benieuwd hoe het zich in de praktijk houdt. Als het ze echt om de gezondheid van de werklui ging, dan hadden ze moeten zorgen dat hij ook op makita , milwaukee of dewalt accu's werkt. Ik zie zelden iemand met een festool op grote projecten.
Het blijft een bedrijf waarbij het dik verdient met het eigen ecosysteem. Het bind klanten waardoor ze ook minder naar een concurrent omkijken. Er zitten zowel voor- als nadelen aan, voor zowel het bedrijf als de klant. Standaarden zouden eigenlijk meer wettelijk vastgesteld moeten worden zodat bedrijven min of meer gedwongen zijn om mee te doen aan een open platform, al zitten ook daar negatieve kanten aan. Tis een lastige.

Ben benieuwd naar de voortgang van deze techniek. Heb zelf een zeer slechte rug (hernia operatie ondergaan en nooit goed hersteld) en zou blij zijn als de rug minder belast zou worden. Als het in de onderrug niet ok is heeft heel het lichaam daar last van. Dus pas op allemaal, je hebt maar 1 rug!
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.217
2.643
Ik kan je dan aanraden om de mercedes stoel gelijk te verwijderen en er een scheel stoel in te zetten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Champ

AvdLinden

Actieve deelnemer
30 apr 2014
454
94
Drie jaar geleden brak ik tijdens de hart revalidatie na een hart-infarct voor de derde keer mijn rug. Beetje ongunstig qua corona bovendien. Nu ben ik net begonnen met de eerste serieuze klus sinds die tijd en zie het meest op tegen het boven mijn hoofd isoleren van het dak van ons bakhuis. Daar lijkt het me een goede oplossing voor.
De vraag is of festool mijn wanstaltig lichaam kan gebruiken in hun promotie praatjes. Haha! Ben vast geen doelgroep met mijn scheppach inval zaag...
 

Mosseltje

Actieve deelnemer
9 jun 2019
470
660
47
Breda
Op de bouwbeurs waren ze deze ook aan het demonstreren.
Duurt wel ff voordat ie goed op je lichaam is afgesteld maar het werkt wel.
Best handig als je veel boven je hoofd moet werken.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.757
2.604
Gaanderen
Drie jaar geleden brak ik tijdens de hart revalidatie na een hart-infarct voor de derde keer mijn rug. Beetje ongunstig qua corona bovendien. Nu ben ik net begonnen met de eerste serieuze klus sinds die tijd en zie het meest op tegen het boven mijn hoofd isoleren van het dak van ons bakhuis. Daar lijkt het me een goede oplossing voor.
De vraag is of festool mijn wanstaltig lichaam kan gebruiken in hun promotie praatjes. Haha! Ben vast geen doelgroep met mijn scheppach inval zaag...
Het is vast een all inclusive apparaat.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.