even vorsstellen

knutselaar

Actieve deelnemer
25 sep 2010
202
0
hallo,

ik ben bas en ben 27 jaar,
omdat ik sinds kort ook het pracht van hout heb ontdekt en er een leuke hobby van gemaakt heb en hier toch wel veel kennis en vriendelijke mensen aanwezig zijn die altijd wel wat opbouwende kritiek kunnen geven lijkt heb me wel leuk om hier te laten zijn wat ik zoal in elkaar knutsel, van het weekend zal ik is wat foto's neerzetten

groeten bas
 

janvandijk

Actieve deelnemer
1 okt 2008
342
2
welkom op het forum, ik kan je vertellen dat er veel te leren is, en ik hoop ook van jou te kunnen leren
 

Rudolf

Actieve deelnemer
28 jun 2010
262
0
Welkom op het forum Bas!
Ik ben ook benieuwd naar de foto's.

Groeten Rudolf.
 

knutselaar

Actieve deelnemer
25 sep 2010
202
0
ik wil wel foto's uploaden maar ze zijn te groot en ik heb geen idee hoe ik ze kleiner kan maken :x

groeten bas
 

knutselaar

Actieve deelnemer
25 sep 2010
202
0
het is gelukt met verkleinen mijn vrow heeft even laten zien hoe het moet :p






tussendoor had ik ook wel wat andere projectjes maar daar heb ik nog geen foto's van

groeten bas

Attached files
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Tjonge Bas al een mooie productie. Maar waar is dat wonder die al dit moois mag bewonen.
Hartelijk welkom op het forum.
vr.gr. Jan Pranger.
http://www.arstorno.nl
 

coko

Post veel
6 apr 2008
1.138
3
Nederweert
Alvast proficiat Bas!!!
Helemaal geweldig zo'n kleine, onze zoon is nu bijna 6 maanden oud.
Ik heb nu wel veel minder tijd om met hout bezig te zijn, maar zo'n kleine handenbinder is natuurlijk nog veel mooier!
 

knutselaar

Actieve deelnemer
25 sep 2010
202
0
dankje wel

ik kan ook niet wachten tot het komt,
en daarom doen ik nu ook zo veel mogelijk want straks heb ik er veel minder tijd voor natuurlijk

groeten bas
 

Rudolf

Actieve deelnemer
28 jun 2010
262
0
Mooi projecten hoor!

Zitten bij de kastdeuren de scharnieren aan de buitenkant?
En wat voor soort handvatten zitten eraan?

Groeten Rudolf.
 

knutselaar

Actieve deelnemer
25 sep 2010
202
0
scharnieren zitten inderdaad aan de buitenkant waren mijn eerste deurtjes dus was wel een gepiel, heb nu een beslagboor dat werkt beter kan ik echte scharnieren gebruiken

en de handvaten heb ik zelf gemaakt van rvs buis met een moer erin gelast om ze vas te maken

groeten bas
 

Rudolf

Actieve deelnemer
28 jun 2010
262
0
Vandaar, ik vond het al een aparte soort handvatten! (nog nooit eerder gezien)

Groeten Rudolf.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.