Even voorstellen

BertMaakt

Nieuw lid
24 mrt 2022
1
5
Nederland
Dag houtliefhebbers,

Mijn naam is Bert en kijk al een tijdje rond op dit forum. Dacht dat het nu wel tijd wordt mezelf even voor te stellen.
Al jaren werk ik in mijn vrije tijd met hout. Maak er het liefst meubels van. Nu nog overpeinzend of ik toch eindelijk een werkplaats voor mijn hobby ga inrichten. Tot nu gaat het zo dat als ik een project heb dat soms in de woonkamer doe en soms in m'n huidige te kleine werkruimte op de tweede verdieping van m'n huis.
De overweging is nog of ik dat op de eerste verdieping van mijn woning doe of dat ik in de tuin een schuur ga zetten. In beide gevallen denk ik aan de afmeting 6 x 3 meter.
Verder ben ik opzoek naar een draaibank en wel een Record Power DML320 om mijn werkplaats in wording compleet te maken.
Dit is het even voor nu.
Leuk om hier de ervaringen van het houtbewerken te lezen en te zien!

Hartelijke groet, Bert
 

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.375
832
69
Veldhoven
Welkom hier.
een tip: Geef in je profiel bij lokatie minimaal een regio aan. Dan weten lezers bij een hulpvraag of bij een marktplaatsitem meteen of ze je kunnen helpen.
Groeten van Jan.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.